Hi
Heb een mooi project gefixt ik denk ik laat het jullie afkes zien
Heb een mooi project gefixt ik denk ik laat het jullie afkes zien
Verwijderd
Zijn de VRMs niet gekoeld dan?ydebouma schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 17:10:
Heb soort van een hybrid gebouwd
Met een beste watercooling (Corsair H150i Pro) wilde de gpu niet op zeep helpen om door het logo te gaan, en wilde sli ook werken houden dus ben ik met het leiding/draden aan de achterkant geknutseld.
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Zucht...
[ Voor 4% gewijzigd door HugoBoss1985 op 29-01-2020 18:43 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Dracoz op 29-01-2020 19:01 ]
Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super
je heb plaats genoeg om nu nog een grote heathsink tussen achterkant kast en je pomp te plakken (op die frontplate) zodat je je geheugen en vrms nog wat cooler krijgt hoef je ook minder hard tedraaien met die ventilator om je vrms en geheugen niet te bakkenydebouma schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 21:06:
Op videokaart VRM's moet over het algemeen wel een heatsink… alleen de airflow van je behuizing is niet voldoende.
Yo algemeen meschien wel, mar bij de Nvidia algemeen is meer een tunnel waar de lucht door heen knalt en de headsink verhaal zit allen op de Cpu zo noem ik het mar afkes.
Die warmte heb je nu niet meer in het systeem dus je VRM’s verhaal doe je nu een plezier de HDMI kabel raamt er nu niet af.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq