Verwijderd
bij de lokale elek boer haal ik ze altijd
ik weet niet wat er bij jou in de buurt zit maar vast wel een elek boer
Ik heb er gister nog gekocht (80*80) bij van Trijp Electronica in de Raadhuisstraat in Roosendaal
3.50 per stuk geloof ik
[offtopic-edit]voor mn nieuwsgierigheid..waar kom jij vandaan?[/offtopic-edit]
3.50 per stuk geloof ik
[offtopic-edit]voor mn nieuwsgierigheid..waar kom jij vandaan?[/offtopic-edit]
Verwijderd
uit de FAQ:Op vrijdag 03 augustus 2001 00:46 schreef Maverickje het volgende:
Wat is er mis mee als ik greetings onder mijn topic zet? Ik weet dat het "Ruimte" kost, maar jah....oke ik doe het niet meer
het is gewoon storend als je door een topic aan het lezen bent, omdat je het automaties toch leestWij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Verwijderd
Conrad heeft ze ook www.conrad.nl
Ik neem maar even aan dat ze in dat gehucht wel een postbode hebben ?
Ik neem maar even aan dat ze in dat gehucht wel een postbode hebben ?
Hij is er al hoor .. Bij van Trijp in Roosendaal hebben ze namelijk alles voor den brabanschen twiekert.
Ik kom er zelfs soms ook nog welleens heerlijke electronica zaak waar mensen met verstand van zaken je helpen en als ze het niet hebben, dan bestellen ze het voor je.
Nee ik werk niet voor ze, ik woon tegenwoordig in Rotterdam en ben een beetje teleurgesteld in het niveau van de elctronica shops in R'dam DIll is nog wel redelijk maar soms erg duur, en de rest is echt bagger.
Ik was het niveau gewent in Roosendaal ( van Trijp ) en Breda ( Electra ) maar dat is in Rotterdam helaas ver te zoeken ....
Ik kom er zelfs soms ook nog welleens heerlijke electronica zaak waar mensen met verstand van zaken je helpen en als ze het niet hebben, dan bestellen ze het voor je.
Nee ik werk niet voor ze, ik woon tegenwoordig in Rotterdam en ben een beetje teleurgesteld in het niveau van de elctronica shops in R'dam DIll is nog wel redelijk maar soms erg duur, en de rest is echt bagger.
Ik was het niveau gewent in Roosendaal ( van Trijp ) en Breda ( Electra ) maar dat is in Rotterdam helaas ver te zoeken ....
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Verwijderd
Sleepie, ik woon wel in Roosendaal... MSN me een x: eliteclan88@hotmail.com
ps. dit is geen contactadvertentie lol
ps. dit is geen contactadvertentie lol
Pagina: 1