Product aangekocht, tweakers account opeens verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 6.741 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul92
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-08 21:07
Geachte redactie,

Gisteravond heb ik na contact met verkoper ssenisuborejla een grafische kaart aangekocht. De betaling heb ik via een tikkie voldaan.

Ik zie nu dat de advertentie opeens offline is gehaald (hij zou drie grafische kaarten hebben). En sterker nog dat zijn hele profiel offline is. (melding: De deelnemer(s) aan deze discussie (ssenisuborejla) is/zijn niet meer actief op Tweakers en kunnen daardoor jouw bericht niet ontvangen. De reactie-mogelijkheid is daarom uitgeschakeld.)

Lijkt er dus op dat ik helaas dikke pech heb. Mijn vraag is nu, wat te doen?

Bvd voor jullie reactie,

Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Aangifte doen bij de politie.

[ Voor 9% gewijzigd door Ernemmer op 22-01-2020 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul92
Nou aangifte gedaan. Afwachten. Je denkt toch altijd dat het je niet zou gebeuren he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-09 07:31

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Aangifte doen. meer kan je helaas niet doen. Tweakers zal in ieder geval geen persoonsgegevens delen want dat mag Tweakers niet.

Sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul92
Dankjewel (Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Luchtbakker schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 19:04:
Aangifte doen. meer kan je helaas niet doen. Tweakers zal in ieder geval geen persoonsgegevens delen want dat mag Tweakers niet.

Sterkte!
Tuurlijk zal Tweakers de persoonsgegevens delen, maar dan moet dat verzoek wel gedaan worden vanuit justitie/politie/overheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Fijn dat ik dit nu ook lees. Ook grafische kaart gekocht. Wel binnen gekregen maar was defect. Zou €50,- terug krijgen maar nooit gekregen natuurlijk..

Ook maar aangifte doen op basis van het verzenden van een defect product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

-

[ Voor 100% gewijzigd door PcDealer op 03-02-2020 02:09 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:03
Galinsky schreef op maandag 3 februari 2020 @ 00:58:
Ook maar aangifte doen op basis van het verzenden van een defect product.
Kan dat? Lijkt me lastig bewijzen :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:44
paul92 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 16:27:
Geachte redactie,

Gisteravond heb ik na contact met verkoper ssenisuborejla een grafische kaart aangekocht. De betaling heb ik via een tikkie voldaan.

Ik zie nu dat de advertentie opeens offline is gehaald (hij zou drie grafische kaarten hebben). En sterker nog dat zijn hele profiel offline is. (melding: De deelnemer(s) aan deze discussie (ssenisuborejla) is/zijn niet meer actief op Tweakers en kunnen daardoor jouw bericht niet ontvangen. De reactie-mogelijkheid is daarom uitgeschakeld.)

Lijkt er dus op dat ik helaas dikke pech heb. Mijn vraag is nu, wat te doen?

Bvd voor jullie reactie,

Paul
Kun je aan de hand van de betaling niet de originele IBAN zien?
Zie hiervoor de afschrift bij je bank.
Tenminste: dat kon ik destijds zien toen ik tikkie had gebruikt (gebruik het sindsdien nooit meer)

Vervolgens een betaling starten richting deze iban, wellicht komt er dan een suggestie van de naam.
Kan je ook bericht sturen naar diegene door 1 cent over te maken met een bericht in de omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
Ja ook op tweakers zitten oplichters. :o
Niet alleen op MP.

Zwaar ruk natuurlijk. Je bent nu goed genaaid terwijl je denkt 'het zal mij niet gebeuren'.
Succes met aangifte, maar zoals vaker zal hier weinig mee gedaan worden. (behalve als er flink wat meer gedupeerde aangifte gaan doen).

Edit:
volgens mij bestaat het account nog wel?
https://tweakers.net/gallery/1022645/

Sinds 22 januari 6x 1 ster review gekregen. Met de mededeling dat er aangifte is gedaan.

[ Voor 24% gewijzigd door R20141016 op 03-02-2020 11:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
R20141016 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 11:44:
Niet alleen op MP.

Zwaar ruk natuurlijk. Je bent nu goed genaaid terwijl je denkt 'het zal mij niet gebeuren'.
Succes met aangifte, maar zoals vaker zal hier weinig mee gedaan worden. (behalve als er flink wat meer gedupeerde aangifte gaan doen).

Edit:

Sinds 22 januari 6x 1 ster review gekregen. Met de mededeling dat er aangifte is gedaan.
en hij is nog tweaker supporter ook! dat laat hem alleen nog maar eerlijker lijken :(

p.s. lijkt haast wel een gehackte account? is al lang actief alleen de laatste tijd veel meer slechte reviews

[ Voor 7% gewijzigd door copywizard op 03-02-2020 12:02 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
R20141016 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 11:44:
Niet alleen op MP.

Edit:

Waarschijnlijk dus een gehackt account wat nu weer actief is na herstel lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
Ernemmer schreef op maandag 3 februari 2020 @ 12:03:
[...]

Waarschijnlijk dus een gehackt account wat nu weer actief is na herstel lijkt mij.
:/ zwaar ruk voor de kopers en verkoper in dit geval!
Je goede naam wordt zo door het slijk gehaald.....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
R20141016 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 12:07:
[...]

:/ zwaar ruk voor de kopers en verkoper in dit geval!
Je goede naam wordt zo door het slijk gehaald.....
De goede naam van de Tweakers V&A gaat inderdaad erg hard achteruit de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerreh
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-11-2024

gerreh

shit happens

Ernemmer schreef op maandag 3 februari 2020 @ 12:08:
[...]

De goede naam van de Tweakers V&A gaat inderdaad erg hard achteruit de laatste tijd.
Eens, maar dat heeft er ook mee te maken dat de oplichters de V&A weten te vinden. Tweakers biedt een service aan, en doet ongetwijfeld wat ze kunnen, maar dat blijft lastig.

Het is en blijft iets van vertrouwen, persoonlijk zou ik nooit meer dan 50 euro via een tikkie doen. Dan haal ik het wel gewoon op. Willen ze niet, dikke pech! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul92
Lijkt inderdaad een gehackt account. Lijkt me ook wel gek als je een account met tig goede recensies hebt om deze maar 'weg te gooien' voor wat extra verkopen..

@buiter Ja klopt! Heb gewoon een naam e.d., dit ook doorgegeven bij de aangifte.

@gerreh Je hebt ook helemaal gelijk qua tikkie hoor. Ik heb er alleen gewoon echt niet bij stilgestaan gezien de goede recensies van de tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerreh
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-11-2024

gerreh

shit happens

@paul92 Ik begrijp jou ook zeker, gezien de goede recensies. Mijn redenering is dat er teveel foute dingen gebeuren, dus alles persoonlijk en contant.

Balen voor je, hoop dat het de volgende keer wel goed gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:05
Als de account nu weer bereikbaar is, dan is het misschien interessant om iets van @ssenisuborejla te horen.
Is de account weer in handen van de originele eigenaar?

Waarom werkt de mention functie niet met die accountnaam?

[ Voor 15% gewijzigd door Smobbo op 03-02-2020 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Smobbo schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:04:
Als de account nu weer bereikbaar is, dan is het misschien interessant om iets van @ssenisuborejla te horen.

Waarschijnlijk omdat het account gebanned is.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Ernemmer schreef op maandag 3 februari 2020 @ 12:08:
[...]

Inmiddels moet je voor het plaatsen van een advertentie nu ook via je e-mailadres bevestigen, maar dit speelde zich volgens mij net voordat ze dit hadden geactiveerd.
Dus nu moet men naast het Tweakers account ook het gekoppelde e-mailadres in handen krijgen om het account te misbruiken voor V&A.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
JohanNL schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:40:
[...]

Inmiddels moet je voor het plaatsen van een advertentie nu ook via je e-mailadres bevestigen, maar dit speelde zich volgens mij net voordat ze dit hadden geactiveerd.
Dus nu moet men naast het Tweakers account ook het gekoppelde e-mailadres in handen krijgen om het account te misbruiken voor V&A.
Klopt, maar volgens mij is het niet heel moeilijk om je e-mailadres te veranderen in je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smobbo schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:04:

Het account is niet bereikbaar. Profielen van gebande accounts zijn vaak nog wel gewoon zichtbaar, maar je kunt er niets meer mee. Je kan bijvoorbeeld geen reacties meer achterlaten, en de knop om een privébericht te sturen is ook weg. Dat is vaak een teken dat het account voor een of andere reden gedeactiveerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flyyy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-09 22:02
Ben heel blij dat ze dit doen dit heeft mij behoed voor zo'n fout.
Had een akkoord over een Apple watch, na 2 dagen onderhandelen kreeg ik ineens die melding. (account niet meer actief)
Was er erg blij mee, wel heel zuur dat dit ook wel eens mis gaat. Hoop dat het goed gaat komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
er was toch voortaan een bevestiging via mail als je een advertentie plaatste? of was deze account niet gehackt? of was het een 1-week-actief vogel :+

[ Voor 14% gewijzigd door Farabi op 03-02-2020 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 11:14
Er zwerven lijsten met wachtwoorden rond. mogelijk is op die manier of een andere manier zijn account gehacked. De politie doet volgens mij nauwelijks is met op zichzelf staande aangiftes. Bundelen zou wel zin hebben helaas werkt tweakers niet mee aan verstrekken van persoonsgegevens.

Bij een tikkie had je volgens mij de naam en rekeningnummer e.d. kunnen zien. kwam de naam wel overeen met de tweakers waar je contact mee had? meestal niet.

Mijn account is ook laatst gehacked waarbij ook mijn email gewijzigd is tweakers heeft hier geen mail van verstuurd o.a dat en het goed controleren van je tikkie kan oplichting deels voorkomen denk ik. Ik heb dit als tips gegeven helaas is daar niks mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

piethoogland schreef op maandag 3 februari 2020 @ 15:45:
Helaas werkt tweakers niet mee aan verstrekken van persoonsgegevens.
Wel eens van wetten gehoord? Tuurlijk geeft Tweakers die gegevens niet aan de mensen die zijn opgelicht.
Maar wedden dat ze de gegevens wel aan een opsporingsambtenaar geven bezig met een eventueel onderzoek....

Dat het OM en de politie hier of tijd nodig voor hebben, of het geen prioriteit vinden kan je Tweakers niet kwalijk nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 11:14
@ emiel wat je zegt is natuurlijk logisch echter waren hier meerdere mensen opgelicht. Ik had graag op één of andere manier in contact willen komen zodat we de aangiftes kunnen bundelen. Rechtstreeks gegevens doorgeven mag natuurlijk niet alhoewel in dit geval nuttig.

Tweakers had bijvoorbeeld wel een forumpost kunnen aanmaken en gedupeerde daarop wijzen. Ik ben voor privacy in algemene zin maar vond t in dit geval vooral hinderlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 09:46
Maar vooral geen 2FA aanzetten hoor tweakers. Laat mensen maar besodemieterd worden. Valt echt niet goed te praten dit.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:14
Jelle Brolnir schreef op maandag 3 februari 2020 @ 16:35:
Maar vooral geen 2FA aanzetten hoor tweakers. Laat mensen maar besodemieterd worden. Valt echt niet goed te praten dit.
Want mensen moeten zelf niet een beetje een fatsoenlijk wachtwoord nemen ? Dáár zit het probleem. 2FA is natuurlijk beter maar laten we nou niet doen dat Tweakers hier de bron van de ellende is. Die zit toch echt bij lakse gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Gezien het tegenwoordig echt vaak voor komt is het ook aan Tweakers om eens te kijken welke extra maatregelen getroffen zouden kunnen worden. E.e a. gaat namelijk ook ten koste van de betrouwbaarheid van de naam Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:58
Carpento schreef op maandag 3 februari 2020 @ 17:12:
[...]

Want mensen moeten zelf niet een beetje een fatsoenlijk wachtwoord nemen ? Dáár zit het probleem. 2FA is natuurlijk beter maar laten we nou niet doen dat Tweakers hier de bron van de ellende is. Die zit toch echt bij lakse gebruikers.
Het gaat niet om een fatsoenlijk wachtwoord, maar om hergebruik van te voorkomen. Het sterkste wachtwoord betekent niks wanneer je hem voor al je accounts toepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carpento
WouterL schreef op maandag 3 februari 2020 @ 18:14:
[...]

Het gaat niet om een fatsoenlijk wachtwoord, maar om hergebruik van te voorkomen. Het sterkste wachtwoord betekent niks wanneer je hem voor al je accounts toepast.
Een hergebruikt wachtwoord is dan ook geen fatsoenlijk wachtwoord :P Maar ik blijf vinden dat dat in eerste instantie de verantwoordelijkheid van de users zelf is, niet van Tweakers.

[ Voor 13% gewijzigd door Carpento op 03-02-2020 19:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Het account van ssenisuborejla is door ons preventief geband ivm vermoeden van een gehackt account.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Carpento schreef op maandag 3 februari 2020 @ 17:12:
[...]

Mja, want zo werkt de echte wereld. Maar droom lekker verder. Ik ben in ieder geval van mening dat menigeen Nederlander niet in staat is een fatsoenlijk wachtwoord in te stellen, dit is een open platform. Dus moet je, of je het nu leuk vind of niet, de gebruiker tegen zichzelf in bescherming nemen. Het scheelt in ieder geval een hoop opgelichte mensen. Maar dat mensen genaaid worden is een gevolg van eigenwijs blijven vinden dat mensen zelf de hersenen moet gebruiken. Nou, dat werkt goed hè !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Het zou op precies te zijn 0% verschil hebben gemaakt. Ze kunnen beter aan een oplossing werken dan iets implementeren waarvan je weet dat het niet gaat werken.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Wel uiterst vervelend voor de gedupeerden.
Want dat zijn voor zover ik begrijp niet degenen die hun accountveiligheid niet serieus nemen, maar worden slachtoffer omdat iemand anders zijn/haar account met een betrouwbare reputatie op straat heeft liggen.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carpento
Jelle Brolnir schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:28:
Dus moet je, of je het nu leuk vind of niet, de gebruiker tegen zichzelf in bescherming nemen.
Daar ben ik het ook wel mee eens maar ik vind niet dat je dan het verwijt moet maken aan de faciliterende partij. Je gaat toch ook niet de politie er de schuld van geven dat er boeven zijn ? Hadden ze maar harder moeten werken om de criminaliteit te bestrijden B)

En je ziet nu toch hopelijk ook dat Tweakers daadwerkelijk acties onderneemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Ik verwijt het ook niet de faciliterende partij dat ze niks doen, ik verwijt ze dat ze naar mijn mening meer kunnen doen. Uiteraard blijven de oplichters de mensen die je de zuurstof moet ontnemen. Ja je belemmert een verkopende partij door te vragen 2fa aan te zetten voordat ze een advertentie kunnen plaatsen maar dit gaat ook ten koste van , notabene een techwebsite, de goede naam van tweakers. En wb de politie en boeven, die wil ik soms wel verwijten dat lui niet gepakt worde maar dat is een kwestie van op alle fronten niet de juiste middelen hebben. Zelfde geldt voor de klinieken en de michael p's van deze wereld. Tweakers heeft deze middelen wel. @Carpento @Verwijderd Lekker kort door de bocht. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Jelle Brolnir schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:39:
Ik verwijt het ook niet de faciliterende partij dat ze niks doen, ik verwijt ze dat ze naar mijn mening meer kunnen doen. Uiteraard blijven de oplichters de mensen die je de zuurstof moet ontnemen. Ja je belemmert een verkopende partij door te vragen 2fa aan te zetten voordat ze een advertentie kunnen plaatsen maar dit gaat ook ten koste van , notabene een techwebsite, de goede naam van tweakers. En wb de politie en boeven, die wil ik soms wel verwijten dat lui niet gepakt worde maar dat is een kwestie van op alle fronten niet de juiste middelen hebben. Zelfde geldt voor de klinieken en de michael p's van deze wereld. Tweakers heeft deze middelen wel. @Carpento @Verwijderd Lekker kort door de bocht. :')
Hoewel ik helemaal voor 2FA ben heeft Tweakers dit specifiek voor de V&A al geactiveerd via email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Ja, dat is prima. Echter zwerven er lijsten met emails en wachtwoorden rond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Jelle Brolnir schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:56:
[...]

Ja, dat is prima. Echter zwerven er lijsten met emails en wachtwoorden rond :p
Echter heeft vrijwel elke email aanbieder wel 2FA. Als gebruikers die niet aan zetten wat doet je vermoedan dat ze dat dan wel op tweakers zouden doen?

Als iemand email gelekt is dan heeft die persoon wel meer problemen om zich zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Philip Ross schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:58:
[...]

Echter heeft vrijwel elke email aanbieder wel 2FA. Als gebruikers die niet aan zetten wat doet je vermoedan dat ze dat dan wel op tweakers zouden doen?

Als iemand email gelekt is dan heeft die persoon wel meer problemen om zich zorgen over te maken.
Daar heb je zeker gelijk in. Daarom zou ik er voor opteren dit te verplichten en niet alleen voor de v en a. Want als je het alleen voor de v en a doet dan kunnen crackers alsnog de 2fa op een eigen email/device/whatever toepassen. Nogmaals ik snap dat dat voor veel users een hoop gedoe geeft. Maar voorheen kom je er op aan dat de reviews gewoon leidend waren, nu, ik koop niks meer tot er een oplossing is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Gewoon voor mijn informatie. Die kaart is nog geen vijf maanden op de markt en kost nieuw zo'n € 450. Hij claimde er drie te hebben, maar voor hoeveel geld werden deze aangeboden?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• paul92
340 euro excl verzenden. (zeg maar 100 euro onder nieuwprijs dus) Contact gehad of het mining kaarten betrof. Was niet zo.

Hij had de kaarten zogenaamd 4 maanden in bezit. Was dus inderdaad best een aanbieding, maarja als je van 3 kaarten af moet vond ik 100 euro onder nieuwprijs zitten nog wel begrijpelijk (en een leuke kans als koper dus).

Achteraf naïef yup. Maar achteraf is het mooi wonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conwa
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-09 00:24
Ik heb van deze kerel wat gekocht en hij heeft tevens wat van mij gekocht. Dit was nog geen maand geleden volgens mij. Opsturen duurde vrij lang, maar is wel goedgekomen. Heb je iets nodig?

Ik kan even nagaan of de bankgegevens overeenkomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Conwa op 08-02-2020 08:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Conwa schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 08:46:
Ik heb van deze kerel wat gekocht en hij heeft tevens wat van mij gekocht. Dit was nog geen maand geleden volgens mij. Opsturen duurde vrij lang, maar is wel goedgekomen. Heb je iets nodig?

Ik kan even nagaan of de bankgegevens overeenkomen.
Als je alle reviews in zijn profiel bekijkt: Profiel is 22-Febr. 2020 voor het laatst aangepast, precies de dag dat ook al die slechte reviews ineens opkwamen.

Voor die datum had dat account alleen maar goede reviews :o

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Nogmaals: Het account van ssenisuborejla is door ons preventief geband ivm vermoeden van een gehackt account. We hebben de eigenaar geprobeer te bereiken, maar tot op heden geen reactie.
De discussie over 2FA enz op V&A mag elders gevoerd worden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.