Ervaringen Keepsolid VPN Unlimited

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borrom
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-06 12:19
Ik kwam een aanbieding tegen voor VPN Unlimited van Keepsolid.

Ik heb tot nu toe nooit echt gebruik gemaakt van een VPN service, behalve een trial hier en daar. Ik heb nooit echt de behoefte gevoeld om een subscription, aangezien ik het maar heel af en toe nodig heb.

Echter met deze aanbieding betaal je eenmalig een laag bedrag (40 dollar), voor het gebruik van hun VPN Unlimited, en overweeg ik dit misschien te doen.

Een eenmalig bedrag lijkt mij "too good to be true" in een markt waar subscriptions based sales de norm lijken te zijn.

Vandaar dat ik benieuwd ben naar andere gebruikers ervaringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photofreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-03 01:02
Veel VPN-providers bieden pakketten aan die omgerekend een paar dollar per maand kosten.

Een belangrijker punt om over na te denken is: Wie vertrouw meer, je Nederlandse provider of een willekeurige buitenlandse VPN-aanbieder die je op zijn blauwe ogen moet geloven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als het echt 40 is, dan kan het goedkoper via xdadevelopers :P Maar: 39USD of 18USD per maand. Naast bovenstaande, zou ik er van uit gaan dat het snel achteruit zal gaan.

Ook, wat wil je er mee doen? Als privacy in hotelkamer of zo, dan is het beter om zelf een vpn servetje op te zetten thuis. Bijv op een Raspberry Pi. Als om P2P te gaan doen, dan wil je opletten dat er max 1 server per land in 5 landen gaan werken.

OTOH, als je het geld kunt missen, betaal en ga er van uit dat het niet lang werkt. Dan is iedere maand winst.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurroen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:27

jurroen

Security en privacy geek

Eenmalig is per definitie niet te vertrouwen. Het is geen sustainable model, er gaat een moment komen dat het meer kost dan oplevert. En dan? In het beste geval sluiten ze de tent. In een minder goed geval gaan ze over op een andere manier van inkomsten genereren. Ze zullen niet de eerste - en niet de laatste - zijn die jouw data gaan verkopen.

Overigens zijn de meeste reviews niet heel vleiend. Zie onder andere: https://securethoughts.com/vpn-unlimited-review/

Mijn advies? Overweeg of je écht een VPN nodig hebt (het is immers geen wondermiddel) en zo ja, overweeg een aanbieder als Mullvad. Die hebben ook Wireguard :)

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RolandBmgrtn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik heb al sinds 2015 VPN Unlimited van KeepSolid. De aanbieding was toen 30 dollar voor een levenslang abonnement. Ik ben er zeer tevreden over. Nooit spijt van gehad. Ik gebruik het vooral om BBC-programma's met iPlayer en Channel4 programma's terug te kijken. En programma's van de Franse TV-zenders. Dat is alleen mogelijk als je een server kiest in die betreffende landen. Vermoedelijk werkt het ook andersom als je in het buitenland bent om Nederlandse programma's terug te kijken. Maar die mijd ik altijd als de pest. Ook in Nederland zelf.