Hi allen, Ik heb een domeinnaam lopen bij Yourhosting.nl maar als ik probeer verbinding te maken met mijn domeinnaam met de DNS-Server 1.1.1.1 ingesteld op mijn computer dan krijg ik een "We kunnen de website niet vinden" bij Firefox. Sterker nog de website van yourhosting.nl zelf is niet bereikbaar!
Hier een NSLookup;
Benieuwd of jullie ook even kunnen testen wat de resultaten zijn als je dit in de commandprompt/powershell intikt:
nslookup yourhosting.nl 1.1.1.1
Ik krijg dit namelijk;
Hier een NSLookup;
Meer mensen problemen hier mee? Volgens yourhosting ligt het aan mijn PC/Internet/whatever, maar ik heb het ook vanaf mijn 4G hotstpot geprobeerd en hier dezelfde problemen, bij vrienden net zo. Ik krijg klachten dat mijn website niet bereikbaar is en ik heb geen idee hoe ik dat kan oplossen als het probleem bij yourhosting zit. Ik zit erover na te denken over te stappen.> yourhosting.nl
Server: one.one.one.one
Address: 1.1.1.1
DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
*** Request to one.one.one.one timed-out
> tweakers.net
Non-authoritative answer:
Name: tweakers.net
Addresses: 2001:9a8:0:e:1337:0:80:2
213.239.154.30
Benieuwd of jullie ook even kunnen testen wat de resultaten zijn als je dit in de commandprompt/powershell intikt:
nslookup yourhosting.nl 1.1.1.1
Ik krijg dit namelijk;
Dat betekend dus dat hun eigen website niet eens bereikbaar is via 1.1.1.1 als DNS-Server, terwijl 1.1.1.1 een vrij populaire server is.nslookup yourhosting.nl 1.1.1.1
DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
*** Request to one.one.one.one timed-out