Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:39
De titel omvat mijn vraag eigenlijk al, ik zoek een ios app waarmee je bonnetjes georganiseerd kan bewaren. Natuurlijk kan ik zelf foto's maken en deze in een apart mapje bewaren maar dit is eigenlijk wat ik precies niet wil, dan gaat het door mijn normale totale fotorol heen en veel te hoge resolutie (en daarmee snel door mijn GB's heen gezien het aantal bonnetjes).

Ik heb uiteraard ook gezocht maar vind eigenlijk alleen maar boekhoudapps die vaak ook nog betaalt zijn maar verder veel te veel functionaliteiten hebben die ik echt niet nodig heb.

Wat wil ik precies:
- Een app waarmee je foto's maakt van een bonnetje, bij voorkeur automatisch met een lage resolutie ivm opslag.
- Het mag een slimme app zijn die de bonnetjes en bijvoorbeeld datum herkent zodat er een maandelijks overzichtje uit komt.
- Ik wil er best voor betalen, ook maandelijks maar bij voorkeur niet de bedragen die komen kijken bij een volledig boekhoudpakket.

Bestaat dit uberhaubt of heeft iemand een andere handige oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:28

g0tanks

Moderator CSA
Het is geen dedicated bonnetjes app, maar ik gebruik zelf Office Lens om documenten te scannen. De app maakt een automatische uitsnede en past dingen aan zoals witbalans en belichting. Een bonnetje neemt bij mij ongeveer 250-300 KB ruimte in.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:07
OneDrive van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Ik gebruik Scannable icm Evernote, werkt voor mij voldoende goed om de bonnen-app van mijn boekhoudpakket niet te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andMax
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 09:25
Zelf gebruik ik hiervoor de notities app op iPhone, hier kan je tegenwoordig ook kiezen voor scan documenten. Automatisch doorzoeken / OCR zit er geloof ik niet in verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 11:05
Voor mijn eigen maandelijkse declaratie gebruik ik SmartReceipts. Fotootje maken, wat basisdingen invullen en volgens mij kan je zelfs categorieën aan grootboekrekeningen hangen. Ik verzamel alles per maand en stuur het dan als declaratie door, hoe boekhouding het precies verwerkt weet ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:39
Bedankt so far, ik ga bovenstaande apps eens proberen.
Pagina: 1