De titel omvat mijn vraag eigenlijk al, ik zoek een ios app waarmee je bonnetjes georganiseerd kan bewaren. Natuurlijk kan ik zelf foto's maken en deze in een apart mapje bewaren maar dit is eigenlijk wat ik precies niet wil, dan gaat het door mijn normale totale fotorol heen en veel te hoge resolutie (en daarmee snel door mijn GB's heen gezien het aantal bonnetjes).
Ik heb uiteraard ook gezocht maar vind eigenlijk alleen maar boekhoudapps die vaak ook nog betaalt zijn maar verder veel te veel functionaliteiten hebben die ik echt niet nodig heb.
Wat wil ik precies:
- Een app waarmee je foto's maakt van een bonnetje, bij voorkeur automatisch met een lage resolutie ivm opslag.
- Het mag een slimme app zijn die de bonnetjes en bijvoorbeeld datum herkent zodat er een maandelijks overzichtje uit komt.
- Ik wil er best voor betalen, ook maandelijks maar bij voorkeur niet de bedragen die komen kijken bij een volledig boekhoudpakket.
Bestaat dit uberhaubt of heeft iemand een andere handige oplossing?
Ik heb uiteraard ook gezocht maar vind eigenlijk alleen maar boekhoudapps die vaak ook nog betaalt zijn maar verder veel te veel functionaliteiten hebben die ik echt niet nodig heb.
Wat wil ik precies:
- Een app waarmee je foto's maakt van een bonnetje, bij voorkeur automatisch met een lage resolutie ivm opslag.
- Het mag een slimme app zijn die de bonnetjes en bijvoorbeeld datum herkent zodat er een maandelijks overzichtje uit komt.
- Ik wil er best voor betalen, ook maandelijks maar bij voorkeur niet de bedragen die komen kijken bij een volledig boekhoudpakket.
Bestaat dit uberhaubt of heeft iemand een andere handige oplossing?