"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Als je dat niet wilt , moet je de widget verwijderen.
Och ik ben ook zo ontzettend naïef hé. Ik dacht dus echt dat een goed bedoeld hulpje / kadootje van Apple was.99ruud99 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 12:55:
Dit is gewoon verkapte reclame in de hoop dat je een abo start omdat je de clickbait titel interessant vindt.
Weg ermee dus.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ik ben het wel met TS eens. Wat meer instellingen zou fijn zijn. Ik heb toevallig via mijn ouders een abbo online op de NRC. Maar ik herken bovenstaand probleem van toen ik hier nog geen gebruik van kon maken.99ruud99 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 12:55:
Dit is gewoon verkapte reclame in de hoop dat je een abo start omdat je de clickbait titel interessant vindt.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Helaas pindakaas
Apple weet niet of het artikel achter een paywall zit of niet he.ErikRo schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 13:07:
[...]
Och ik ben ook zo ontzettend naïef hé. Ik dacht dus echt dat een goed bedoeld hulpje / kadootje van Apple was.
Weg ermee dus.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Hoezo niet? Dat is voor hen toch redelijk makkelijk te testen voor ze het in de feed zetten?WhatsappHack schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 16:48:
[...]
Apple weet niet of het artikel achter een paywall zit of niet he.
Of wordt die feed extern aangeleverd en kijkt Apple er niet naar om?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Je zou ook alleen gratis providers erin kunnen zetten. Of premium aan de link laten toevoegen zodra er betaald moet worden. Lijkt mij.WhatsappHack schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 16:48:
[...]
Apple weet niet of het artikel achter een paywall zit of niet he.
Of zelf mogen aanpassen welke clubs je wil zien in die feed. Vaak staat er 3x dezelfde kop maar van een andere krant/bladErikRo schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 17:14:
[...]
Je zou ook alleen gratis providers erin kunnen zetten. Of premium aan de link laten toevoegen zodra er betaald moet worden. Lijkt mij.
[ Voor 8% gewijzigd door JB op 22-01-2020 18:09 ]
Mijn boefje is liev!