Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het doel is om wat te gamen (denk aan Fifa, Cyberpunk, RDR2) op 1080p. Hoeft allemaal niet op super hoge kwaliteit zo lang het maar goed uitziet en stabiel draait. Verder zal ik het gebruiken voor het kijken van films/series en office werkzaamheden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€800,00
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een wat ouder beeldscherm en muis en toetsenbord. Deze zullen op termijn worden vervangen. Verder een externe harde schijf die wellicht nog even mee kan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alles behalve randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen speciale voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een stil systeem. Aangezien het niet al te zware high end hardware zal zijn wat er in komt is koeling wat minder belangrijk, zo lang het maar geen gevaar wordt. Tevens weet ik dat ik nu een mATX bordje heb in een ATX kast, maar er zal toch geen window versie worden aangeschaft dus het maakt niet zo veel uit als het er wat minder mooi uitziet. Overigens vraag ik mij af of dat ook echt het geval is.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
In principe ben ik redelijk zeker van het systeem naar aanleiding van overige topics, de BBG en eerdere vragen die ik heb gesteld. Echter twijfel ik nog een beetje over de SSD. Nu heb ik gekozen voor een kleinere opslag capaciteit SSD in combinatie met een HDD. Een alternatief is om voor een 1TB SSD te gaan, bijvoorbeeld de Samsung 860 QVO 1TB en dan eventueel later nog een tweede SSD aan te schaffen als er ruimte gebrek is.
Het doel is om wat te gamen (denk aan Fifa, Cyberpunk, RDR2) op 1080p. Hoeft allemaal niet op super hoge kwaliteit zo lang het maar goed uitziet en stabiel draait. Verder zal ik het gebruiken voor het kijken van films/series en office werkzaamheden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€800,00
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een wat ouder beeldscherm en muis en toetsenbord. Deze zullen op termijn worden vervangen. Verder een externe harde schijf die wellicht nog even mee kan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alles behalve randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen speciale voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een stil systeem. Aangezien het niet al te zware high end hardware zal zijn wat er in komt is koeling wat minder belangrijk, zo lang het maar geen gevaar wordt. Tevens weet ik dat ik nu een mATX bordje heb in een ATX kast, maar er zal toch geen window versie worden aangeschaft dus het maakt niet zo veel uit als het er wat minder mooi uitziet. Overigens vraag ik mij af of dat ook echt het geval is.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
In principe ben ik redelijk zeker van het systeem naar aanleiding van overige topics, de BBG en eerdere vragen die ik heb gesteld. Echter twijfel ik nog een beetje over de SSD. Nu heb ik gekozen voor een kleinere opslag capaciteit SSD in combinatie met een HDD. Een alternatief is om voor een 1TB SSD te gaan, bijvoorbeeld de Samsung 860 QVO 1TB en dan eventueel later nog een tweede SSD aan te schaffen als er ruimte gebrek is.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 122,95 | € 122,95 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1650 Super Windforce OC 4G | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Wit | € 67,97 | € 67,97 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 104,- | € 104,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 480GB | € 55,90 | € 55,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 787,67 | ||