Vervanging gaming headset

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWuD12
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-12-2024
Hallo,

Mijn huidige headset (Razer Tiamat 7.1) begint nu wel echt op te raken, de kussentjes zijn afgescheurd, dus tijd voor een nieuwe.

Ik ben niet een echte audiofiel, heb altijd genoegen genomen met de geluidskwaliteit van deze headset. Wat ik nu zoek is een nieuwe gaming headset, met surround (voor FPS games en om films/series mee te kijken)
Ik gebruik hem alleen achter de PC, dus bedraad heeft mijn voorkeur (ben wat laks met opladen en dergelijke dus gelieve geen draadloze)

Het belangrijkste bij de nieuwe headset is eigenlijk de remote van Razer, ik wil een soortgelijk iets.

Op de remote kan ik mijn speakerset (Logitech Z906) aansluiten, met druk op de knop switchen van headset-> speakerset, muten en volume regelen.

Zijn er nog headsets op de markt die dit soort remotes nog hebben? Zo ja, welke?

Bij voorbaat dank!

TWuD

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:54
Je kan eventueel de kussens vervangen als je nog erg tevreden bent met je huidige headset?

https://www.amazon.co.uk/...adset-Black/dp/B01BDKZ3KC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWuD12
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-12-2024
ik had de chinese variant een maand of 5 geleden besteld, nooit aangekomen, maar de hoofdband (als ik het zo mag noemen) is ook bijna door (niet he-le-maal stuiterproof) dus ga toch liever investeren in een hele nieuwe, maar dank voor de tip