Gegevens van Iphone overzetten naar een nieuwe Icloud

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubensky_Fora
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-08 12:34
Ik heb niet veel ervaring met Apple (gebruik zelf Samsung)

Daarom een vraag. ik wil de gegevens van een iPhone 4 overzetten naar een nieuwere iPhone. Op de nieuwe Iphone moet gebruik gemaakt gaan worden van een ander Icloud account dan dat nu op de iPhone 4 is ingesteld.

Op welke wijze kan ik dit het beste organiseren? Een backup maken via Itunes naar de computer en dan overzetten?

Ik hoor het graag.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:33
Wat heb je zelf al gevonden en gedaan?

https://smallbusiness.chr...-apple-account-36313.html

1 voorbeeld. Je hebt meerdere opties die je kan opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubensky_Fora
corporalnl schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 11:44:
Wat heb je zelf al gevonden en gedaan?
Zoals ik al beschreef de optie via iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyDon
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:40
Volgens mij heb je 3rd party apps die dat weet ik niet zeker.

Gebruik zelf ook geen Apple

[ Voor 127% gewijzigd door JohnnyDon op 22-01-2020 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:38
Volgens mij kun je het beste de gegevens in de iCloud zetten en dan binnen trekken op een pc via iCloud.com. Vervolgens ff op het andere account inloggen en alles weer neer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Rubensky_Fora schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 11:15:
Ik heb niet veel ervaring met Apple (gebruik zelf Samsung)

Daarom een vraag. ik wil de gegevens van een iPhone 4 overzetten naar een nieuwere iPhone. Op de nieuwe Iphone moet gebruik gemaakt gaan worden van een ander Icloud account dan dat nu op de iPhone 4 is ingesteld.