Toon posts:

afspelen van DVD werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

Vandaag heb ik Win 2K op mijn computer geinstalleerd alles werkt perfect maar de DVD-rom kan geen DVD's afspelen/opstarten.
Terwijl hij wel gewoon CD\CDR afspeelt/opstart.
Wanneer ik er een DVD in doe ,krijg ik een venster met daarin: Error reading sector 0xbba drive G (0xbc6 , 0xbc1 , enz.).

Ik heb al verschillende DVD's geprobeerd, driver gedownload en ook DMA aangezet
DVD speler is de Samsung SD-608 (oud dingetje maar werkte altijd ok)

Heeft er iemand nog tips ?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:49

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 03 augustus 2001 00:18 schreef deva het volgende:
Ik heb al verschillende DVD's geprobeerd, driver gedownload en ook DMA aangezet
DVD speler is de Samsung SD-608 (oud dingetje maar werkte altijd ok)
Zijn er geen Windows 2000 drivers voor dat ding? Zoals jij het nu zegt lijkt het alsof ie alleen maar als CD-ROM wordt gezien zodat alle DVD functies fouten geven.

Kijk hier eens: http://www.samsung-storage.com/domino/storage/storage.nsf/web/index.html

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Nee helaas daar hoopte ik ook op , maar op de site van samsung zeggen ze dat de drivers die ik nu heb helemaal compatible zijn met win 2000. ook in apparaatbeheer staat dat de speler goed functioneert :?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:49

Exirion

Gadgetfetisjist

[topic=146269]
[topic=155394]

De bovenste is van iemand met hetzelfde probleem, en iemand zegt dat je in ieder geval DMA uit moet zetten. Een firmware update kan ook helpen. Verder deed jouw '608' me meteen denken aan mijn 608 van Asus. Misschien zijn ze inderdaad identiek zodat je de jouwe naar een Asus kunt flashen, maar zoek eerst _goed_ of dit echt kan. Succes.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je snelle reacties :)
maar het mocht niet baten , krijg het niet werkend op win 2000 :'(

heb op andere forums ook wat postings gezien over deze speler met win 2 k allemaal dezelfde problemen. slechte service van samsung om geen compatible driver te maken :r

Ga denk ik maar een andere kopen , eens kijken wat er allemaal te krijgen is , 16 speed :9~ misschien ?