4G verbinding valt weg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
sinds een week valt mijn tele2 verbinding continue weg. dit, terwijl ik verbinding met genoeg strepen heb rechtsboven in mijn scherm. (ik heb altijd bereik volgens het icoontje). ik kan op deze momenten ook niet bellen. dus misschien heeft het niet met mijn 4G te maken, maar met mijn bereik.

ik heb tele2 hierover gecontacteerd, maar die konden niks geks zien. ik moest 'dataroaming' aanzetten. maar dat hielp ook niet. kan het zijn dat ik ergens per ongeluk een instelling heb veranderd op mijn telefoon? hebben andere hier ook last van?

toestel: iphone 6S met de laatste firmware. ik heb het toestel al een paar keer opnieuw gestart.

[ Voor 17% gewijzigd door Farabi op 22-01-2020 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyDon
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 02-10 13:40
Werkt het wel als je een andere sim kaart erin stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
JohnnyDon schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 09:23:
Werkt het wel als je een andere sim kaart erin stopt?
ik heb helaas geen andere simkaart of een 4G toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
weet iemand toevallig met welke instellingen ik nog kan spelen om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TristanenTimo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-02-2022
Je zou je telefoon opnieuw kunnen instellen, Of even je provider bellen voor een oplossing misschien ligt het aan hun kant. dat is mijn gok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 00:48
Hamazaki schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 14:16:
weet iemand toevallig met welke instellingen ik nog kan spelen om dit op te lossen?
Herstel netwerkinstellingen.
Wifi bellen eens uitzetten.

Verder kun je niets anders doen dan isoleren: dus toch een andere SIM testen: liefst ook eens van een andere aanbieder. Dus iemand in je omgeving vragen, of nieuwe SIM van je aanbieder.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1