Toon posts:

P3-750 op Asus P2B?

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Alvorens ik me in het diepe stort, vraag ik iemand die dit misschien al gedaan heeft.

Een oude Asus P2B rev 1.02, maximaal 112MHz FSB, en een slotket met P3-750, plus een bankje van 512Mb PC-133... gaat dat samen?

Ik heb de laatste bekende BIOS voor m'n Asus bord. Ik kan 7.5x100MHz FSB instellen. M'n PC is SLOT1, maar met de Abit slotket zou het moeten kunnen. En dus, heeft iemand zoiets al getest?

Alvorens iedereen aan komt rennen dat ik een AMD T-bird moet nemen, of een ander mobo, kan ik alvast zeggen dat dit een tussen-oplossing is, totdat m'n salaris weer binnenkomt.

Jord.

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Op donderdag 02 augustus 2001 23:53 schreef Jorden het volgende:
Alvorens ik me in het diepe stort, vraag ik iemand die dit misschien al gedaan heeft.

Een oude Asus P2B rev 1.02, maximaal 112MHz FSB, en een slotket met P3-750, plus een bankje van 512Mb PC-133... gaat dat samen?

Ik heb de laatste bekende BIOS voor m'n Asus bord. Ik kan 7.5x100MHz FSB instellen. M'n PC is SLOT1, maar met de Abit slotket zou het moeten kunnen. En dus, heeft iemand zoiets al getest?

Alvorens iedereen aan komt rennen dat ik een AMD T-bird moet nemen, of een ander mobo, kan ik alvast zeggen dat dit een tussen-oplossing is, totdat m'n salaris weer binnenkomt.

Jord.
Ja, het kan (heb zelf een celly 2 @ 850 op een P2B), maar doe ff search, want er zijn al aardig wat topics hierover geweest.

Systeem

Verwijderd

Gaap

Ik denk dat dit de meest gestelde vraag in dit forum is.

Kortom het antwoord is er al je moet het alleen nog vinden ;)

...

Verwijderd

ik zou niet weten waarom dit niet gaat werken, alleen het reepje 512 mb weet ik niet, waarschijnlijk wel 2*256, maar 512 weet ik niet zeker.

EN het is een mooie tussenoplossing, dat zeker!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 03 augustus 2001 00:01 schreef nevyn het volgende:
Kortom het antwoord is er al je moet het alleen nog vinden ;)
Mjah :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.