Ik heb een jaar geleden een nieuwe keuken laten plaatsen, en sindsdien is het regelmatig verstopt. Met als gevolg een gootsteen die volloopt en vaatwasser die er mee stopt en het water dat er aan alle kanten uitloopt. Ik ben op zoek naar advies wat ik nu het beste kan doen.
- Ik heb een woning, waarbij de keuken op de tweede verdieping ligt. De afvoer van mijn gootsteen en vaatwasser gaat dus via diverse bochten naar beneden naar het riool.
- [Ii]Voor de nieuwe keuken heb ik al wel eens een verstopping gehad, maar het is nu om de maand wel raak[/li] [Ii]In de nieuwe opzet, zijn de vaatwasser en gootsteen naar de andere kant verplaatst en heb ik dus meer leidingen in mijn keuken[/li]
- De nieuwe leidingen zijn aangelegd door een ander bedrijf dan dat de keuken geplaatst heeft. Foto's zijn wel gedeeld voor deze geplaatst werd en de monteur van de keuken gaf aan het te kunnen installeren
- De ontstoppers die al geweest zijn gaan wel tot 10 meter erin met een veer voor ze de ontstopping hebben. En geven aan dat er teveel bochten in de leidingen zouden zitten. Niet alleen in de keuken maar ook de weg naar beneden
- De leidingen in de woning zijn niet goed aangelegd. Huis is 12 jaar geleden opgeleverd
- Het bedrijf dat de nieuwe leidingen heeft aangelegd in de keuken heeft het niet juist gedaan waardoor ik nu opeens veel meer verstoppingen heb
- De nieuwe vaatwasser is niet goed, gebruikt meer water of filtert niet goed of heeft geen stop erop, etc.
http://www.bonuszoeken.nl