Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Pc om af en toe wat photoshop,adobe illustrator, virtuele pc's draaien (vmware) E-plan, siemens S7 familie programmeren
Wat mag het systeem gaan kosten?
geen bedrag op geplakt, gewoon goede pc voor het besteedde bedrag
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geforce GT720l aangezien ik niet game haal ik niet erg veel meerwaarde uit een betere beeldkaart?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Pc waar ik enkele jaren mee verder kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
altijd wel zeer tevreden geweest van asus moederbordjes
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie onderstaande configuratie eens bekijken? Is alles wat compatibel met elkaar? Bevelen jullie ander ram aan? Mijn bestaande gfx kaart past deze nog op nieuw moederbord? tips best bang for buck is ook altijd welkom! Qua desktop behuizing twijfel ik ook nog. Maar dat is vermoedelijk gewoon kiezen wat mooist/stilste is.
Pc om af en toe wat photoshop,adobe illustrator, virtuele pc's draaien (vmware) E-plan, siemens S7 familie programmeren
Wat mag het systeem gaan kosten?
geen bedrag op geplakt, gewoon goede pc voor het besteedde bedrag
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geforce GT720l aangezien ik niet game haal ik niet erg veel meerwaarde uit een betere beeldkaart?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Pc waar ik enkele jaren mee verder kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
altijd wel zeer tevreden geweest van asus moederbordjes
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie onderstaande configuratie eens bekijken? Is alles wat compatibel met elkaar? Bevelen jullie ander ram aan? Mijn bestaande gfx kaart past deze nog op nieuw moederbord? tips best bang for buck is ook altijd welkom! Qua desktop behuizing twijfel ik ook nog. Maar dat is vermoedelijk gewoon kiezen wat mooist/stilste is.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X Boxed | € 495,- | € 495,- |
| 1 | Moederborden | Asus Prime X570-P | € 172,50 | € 172,50 |
| 1 | Behuizingen | Antec P101 Silent | € 86,50 | € 86,50 |
| 1 | Behuizingen | Antec P110 Silent | € 93,- | € 93,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio S600 | € 84,38 | € 84,38 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 77,44 | € 77,44 |
| 1 | Voedingen | Corsair VS550 | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 119,- | € 119,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.177,72 | ||