Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden een hoge piep in mijn headset opgemerkt, het is heel irritant en pijn aan mijn oren. Het is niet per se een hard geluid maar gewoon een hoge piep. Ik gebruik een logitech g pro x heafset die een tussenstukje heeft dat ervoor zorgt dat het usb is. Het probleem is altijd als mijn headset gekoppelt is aan mijn computer, de piep is er namelijk ook als mijn geluid uit staat en als ik mijn telefoon zonder de usb verbind met mijn telefoon hoor ik de piep niet.
...

Headset: Logitech g pro x
GPU: nvidia 1060 6gb
CPU: Amd ryzen 5 3600
Motherboard: Asrock B450M Steel Legend
...
Ik heb al een andere computer geprobeerd en andere usb inputs.
...

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2020 17:31 . Reden: Engels ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Hoi Maarten, dit is een Nederlandstalig forum dus als er geen duidelijke reden is om in het Engelands te posten doen we dat niet :)

Ik lees het misschien verkeerd; maar je hebt het dus niet als de koptelefoon aan de USB poorten voor/boven op je kast aangesloten is? Als dat het geval is steek je hem toch gewoon daar in?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
O ik wist niet dat het nederlandstalig was maar het ligt niet aan usb ports, maar er zit een pin naar usb stukje tussen. Als ik dat stukje niet gebruik en dus alleen de pin dan hoor ik geen piep maar via de usb wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Herschrijf je post even in het NL als je wilt, leest een stuk makkelijker :)

Verder: dat "verloopje" zoals jij het noemt is gewoon een meegeleverde USB geluidskaart. Die hoef je in principe alleen te gebruiken als je geen ingebouwde geluidskaart hebt. Maar kennelijk heb je die wel, dus waarom gebruik je hem dan toch vraag ik me af?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
doordat er een microfoon op zit en hij zonder niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook al de drivers verwijderd en dat heeft alleen maar meer problemen veroorzaakt, nu kan ik namelijk de software niet meer gebruiken. Is er een manier om die weer te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De drivers heb ik nu aan de praat gekregen gelukkig, alleen het geluid dus ga ik hem waarschijnlijk terugsturen.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2020 18:11 ]

Pagina: 1