AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!
* BdR tel weer rustig tot 10..
ligt het alleen aan mij of is hardware in je pc toevoegen of wijzigen ALTIJD een kut-karwei! Ik wou 'even' een CD-RW drive en een extra harddisk drive toevoegen (ik heb nu 4,3Gb) aan mn peeceetje. Ik zag er eigenlijk al tegen op want ik ben helemaal niet into hardware. Uiteindelijk toch maar naar de winkel en ja hoor..
probleem 1:
omdat mn pc volgens de verkoper uit het stenen tijdperk komt (ik had em 3 jaar eerder bij diezelfde winkel gekocht
) *kan* het zijn dat er maximaal 8Gb of *misschien* 32Gb gebruikt kan worden.. andere winkels gevraagd, web-site van moederbord/bios-chip bekeken, NERGENS kan ik vinden wat het maximale aantal Gb is wat het BIOS ondesteund..
naja dan maar 1 van 30Gb kopen en als het niet werkt ruilen..
probleem 2:
van 30 Gb harddisks is er alleen 7200 rpm te krijgen: extra duur plus er moet een cooler bij
naja vooruit.. computer open sleutelen en..ja hoor
probleem 3:
fisyk is het onmogelijk om een extra HDD toe te voegen want de CPU module zit in de weg
ik had blijkbaar de goedkoopste behuizing ofzo want ik zie ook dat van de PCI slots 2 ook onbruikbaar zijn omdat deze kaarten te dicht op elkaar zitten + het KAN helemaal niet want er is geen plekwaar het achteruit kan steken 
bonus probleem 4:
zelfs als de extra HDD niet door de CPU module in de weg zou zitten dan zou de cooler de warme lucht op blazen de onderste (de oude) HDD blazen en deze zou over verhit raken..
* BdR loopt een blokje om, schopt tegen bomen en duwt wat ouwe mensen omver
pfffffff dat lucht op.. okee, als oplossing dan maar: eerste de CD-RW erin proppen hopen dat dat lukt dan de software (
) installeren (die zal het ongetwijfeld ook niet doen) dan de oude HDD op CD copieren, dan die eruit halen en die van 30GB erin.. EN O-WEE ALS DAT KUTDING DAN SLECHTS 8Gb ZIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dan gaan er ruiten sneuvelen
... nou et lucht iig op om et ff te melden
* BdR hoopt op begrip
* BdR tel weer rustig tot 10..
ligt het alleen aan mij of is hardware in je pc toevoegen of wijzigen ALTIJD een kut-karwei! Ik wou 'even' een CD-RW drive en een extra harddisk drive toevoegen (ik heb nu 4,3Gb) aan mn peeceetje. Ik zag er eigenlijk al tegen op want ik ben helemaal niet into hardware. Uiteindelijk toch maar naar de winkel en ja hoor..
probleem 1:
omdat mn pc volgens de verkoper uit het stenen tijdperk komt (ik had em 3 jaar eerder bij diezelfde winkel gekocht
naja dan maar 1 van 30Gb kopen en als het niet werkt ruilen..
probleem 2:
van 30 Gb harddisks is er alleen 7200 rpm te krijgen: extra duur plus er moet een cooler bij
naja vooruit.. computer open sleutelen en..ja hoor
probleem 3:
fisyk is het onmogelijk om een extra HDD toe te voegen want de CPU module zit in de weg
bonus probleem 4:
zelfs als de extra HDD niet door de CPU module in de weg zou zitten dan zou de cooler de warme lucht op blazen de onderste (de oude) HDD blazen en deze zou over verhit raken..
* BdR loopt een blokje om, schopt tegen bomen en duwt wat ouwe mensen omver
pfffffff dat lucht op.. okee, als oplossing dan maar: eerste de CD-RW erin proppen hopen dat dat lukt dan de software (
... nou et lucht iig op om et ff te melden
* BdR hoopt op begrip
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider