Ik zoek een?
Kleine file server (geen standaard NAS) die sftp ondersteuning biedt om toegang te geven tot USB drive of SD.
Ik dacht een goedkope router met ingebouwde USB poort te kunnen gebruiken als tijdelijke bestandsbuffer tussen twee netwerkapparaten, maar die router biedt alleen ftp en SMBv1.
Veel consumentenrouters hebben zo'n optie, maar ik kom er tot nu toe geen tegen waar de bestandsprotocollen duidelijk staan gespecificeerd (of ik open steeds de verkeerde handleidingen).
Een mediaspeler met netwerkaansluiting en fileserver mag ook.
Wat is je budget?
zo'n 100 euro, maar ik denk dat het veel goedkoper kan
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar een firmware update bij veiligheidissues is wel prettig (hoewel de server geen toegang heeft tot internet en is afgeschermd van internet)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuisnetwerk
EDIT: zie eigen reactie
Kleine file server (geen standaard NAS) die sftp ondersteuning biedt om toegang te geven tot USB drive of SD.
Ik dacht een goedkope router met ingebouwde USB poort te kunnen gebruiken als tijdelijke bestandsbuffer tussen twee netwerkapparaten, maar die router biedt alleen ftp en SMBv1.
Veel consumentenrouters hebben zo'n optie, maar ik kom er tot nu toe geen tegen waar de bestandsprotocollen duidelijk staan gespecificeerd (of ik open steeds de verkeerde handleidingen).
Een mediaspeler met netwerkaansluiting en fileserver mag ook.
Wat is je budget?
zo'n 100 euro, maar ik denk dat het veel goedkoper kan
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar een firmware update bij veiligheidissues is wel prettig (hoewel de server geen toegang heeft tot internet en is afgeschermd van internet)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuisnetwerk
EDIT: zie eigen reactie
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2020 09:52 ]