Ik zoek 'n goede gamer laptop en de Lenovo L340 wordt de hemel in geprezen. Wat ik mis bij deze laptop is 'n CD-speler! Bij Lenovo zeggen ze dat het tegenwoordig niet meer nodig is maar ik heb zelf een CD van Skyrim en die moet ik toch echt in de drive stoppen en het nummer intypen. De game wordt verder gestreamd door Steam. Ik vind een laptop ook niet compleet zonder de mogelijkheid een CD af te spelen.
De meeste moderne laptops hebben inderdaad helemaal geen CD-speler meer. Voor die ene keer dat je zo'n speler nodig hebt om iets te installeren is het niet echt de moeite om een vaste speler te hebben in zo'n laptop. Waarom neem je niet een externe CD-speler?
Maar weet je zeker dat je de CD van skyrim moet gebruiken? Kan je het nummer niet gewoon gelijk in Steam invoeren en dan de rest via Steam downloaden? Is het niet al in je Steam library?
Maar weet je zeker dat je de CD van skyrim moet gebruiken? Kan je het nummer niet gewoon gelijk in Steam invoeren en dan de rest via Steam downloaden? Is het niet al in je Steam library?
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Lijkt me niet helemaal goed geplaatst dit topic.
Maar buiten dat, wat is nou eigenlijk je punt? Want CD spelers zijn eigenlijk een beetje achterhaalt.
Buiten dat, je kan ook gewoon een externe dvd speler kopen.
Of doormiddel van een sata aansluiting op je laptop een dvd speler aansluiten.
Geen idee of de Lenovo dit heeft trouwens.
Maar buiten dat, wat is nou eigenlijk je punt? Want CD spelers zijn eigenlijk een beetje achterhaalt.
Buiten dat, je kan ook gewoon een externe dvd speler kopen.
Of doormiddel van een sata aansluiting op je laptop een dvd speler aansluiten.
Geen idee of de Lenovo dit heeft trouwens.
Als je de game toegevoegd hebt aan je Steam-bibliotheek heb je het nummer niet nodig.Istar schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 15:25:
Ik zoek 'n goede gamer laptop en de Lenovo L340 wordt de hemel in geprezen. Wat ik mis bij deze laptop is 'n CD-speler! Bij Lenovo zeggen ze dat het tegenwoordig niet meer nodig is maar ik heb zelf een CD van Skyrim en die moet ik toch echt in de drive stoppen en het nummer intypen. De game wordt verder gestreamd door Steam. Ik vind een laptop ook niet compleet zonder de mogelijkheid een CD af te spelen.
De CD heb je sowieso niet nodig.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu