Toon posts:

schroeven MC462

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe ver hebben jullie je schroeven in Swiftech mc462 vastgezet, helemaal tot onder in die busjes?

ik vind mijn temperaturen namelijk beetje tegenvallen.. misschien dat het komt dat ik de schroeven niet helemaal dur in krijg, maar lijkt me niet aangezien die veertjes druk zetten op cpu..

Verwijderd

meld ff wat temps dan en wat voor'n systeem en heb je wel koelprut er tussen?

Verwijderd

Als je ze tot onderaan vastschroeft staat er geen druk van de heatsink meer op je proc. Dus niet doen. Waarom denk je dat die veertjes er zitten |:(

Verwijderd

Topicstarter
dun lagie artic silver :), 47 graden full load. Tbirt 850@1000, sunon KDE1208PTB1-6 OC

Plus dat mijn oude heatsink (spire) met 60mm sunon fan met artic silver 52 graden had, het verschil lijkt me een beetje te klein..

Ook is mun idle temp precies gelijk gebleven (27 graden)

Mun casefans zijn nog niet geinstalleerd, maar heb de kast openstaan dus dat kan niet zon groot verschil geven..

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 augustus 2001 23:59 schreef marcell het volgende:
Als je ze tot onderaan vastschroeft staat er geen druk van de heatsink meer op je proc. Dus niet doen. Waarom denk je dat die veertjes er zitten |:(
Dat volg ik dus ff niet, de busjes zitten onder je blok, draai je de schroeven tot onder in de busjes aan, dan gaan de veertjes strakker zitten en komt er dus meer kracht op de CPU.. wat denk ik hier nou verkeerd aan dan?

Verwijderd

Als je ze te strak zet gaat het juist tegenovergesteld werken want dan hebben de veertjes geen nut meer

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat vinden jullie dan van die temperatuur?

Verwijderd

Topicstarter
Heb net OC-Shop ff gebeld, het is wel de bedoeling dat je de schroeven helemaal tot onder vastdraait, alleen had ik die groundplasticjes er in gedaan terwijl dat niet nodig was.. vanavond ff anders proberen dus.. THNX everybody
Pagina: 1