Kleine 2de hands met hoge instap

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 20:25
Mijn moeder wordt al wat ouder en wil kijken naar een kleinere auto met hogere instap. Ik probeer wel wat lijstjes te vinden op internet, maar die zijn toch vaak gevuld met grotere auto's. Zelf kom ik niet veel verder dan een Agila.
Iemand nog andere tips? Wat betreft budget denk aan auto's tot €6000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hoe klein wil je het hebben? Zit er een max aan?

Verder nog eisen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Budget zegt niets ten opzicht van andere wensen... Hoe oud mag de auto bijvoorbeeld maximaal zijn?

En hoe klein is klein? Kleinere hatchbacks en toch een hogere instap gaat vaak niet samen.

Misschien is een Duster iets?
https://www.autoscout24.n...riceto=7000&atype=C&ac=0&

Zit relatief weinig elektronica in dus ook weinig dingen die stuk kunnen gaan.. Schijnt best een betrouwbare auto te zijn.. Moet je wel in een Dacia willen rijden.

[ Voor 4% gewijzigd door FreakNL op 21-01-2020 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 13:59

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mijn moeder had eerst een Agila, maar die was niet zo zuinig.
Nu heeft ze een Fiat Panda. Die heeft geen hoge instap, maar wel een hogere. Zeker ten opzichte van mijn SEAT Ibiza.

Wat heeft ze nu en hoe hoog wil ze het hebben?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Touchdomex schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 11:50:
Hoe klein wil je het hebben? Zit er een max aan?

Verder nog eisen?
Zolang het een auto blijft, maakt grootte niet uit. Op dit moment heeft ze nog een Astra uit 1996 met als meest luxe onderdeel tiptoetsen voor de radio. Airco is zeker niet nodig.

Heel hoge instap is niet per se nodig, maar iig hoger dan de Astra
FreakNL schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 11:51:
Budget zegt niets ten opzicht van andere wensen... Hoe oud mag de auto bijvoorbeeld maximaal zijn?

En hoe klein is klein? Kleinere hatchbacks en toch een hogere instap gaat vaak niet samen.

Misschien is een Duster iets?
https://www.autoscout24.n...riceto=7000&atype=C&ac=0&
Leeftijd max 10 a 12 jaar of zo? Duster is al te groot schat ik zo in.

[ Voor 38% gewijzigd door celshof op 21-01-2020 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als looks niet zo bijzonder zijn, een Daihatsu Materia of Opel Agila, die hebben aardig hoge instap.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05 08:07
Voor 6k heb je een Dacia duster.
Die is hoog zat denk ik? Klein echter niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Meester_J op 21-01-2020 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ik zou ook zeggen, een Agila.
Agila A is stiekem een Suzuki Wagon R met een Opel motorblok en badges.
Agila B is stiekem een Suzuki Splash en ik meen alleen de badges vervangen.
Even zien welke merkvariant er prijstechnisch interessanter is.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Suzuki Wagon R+ uit 2008. Kosten +/- 2500 euro. Hoge instap, niet te groot en betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Zo groot is een Duster nou ook weer niet;
Lengte x hoogte x breedte 434 x 169 x 180

Maargoed, alles is relatief, vergeleken met en Agila dan weer wel;
Lengte × hoogte × breedte 372 × 159 × 168 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-05 10:41
Een Hyundai i10? Paar jaar geleden hadden we een Atos voor erbij en die viel echt op door z'n hoge zit.

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
SinergyX schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 11:54:
Als looks niet zo bijzonder zijn, een Daihatsu Materia of Opel Agila, die hebben aardig hoge instap.
Looks doen er niet toe. Je zit er toch in en de rest van de tijd achter of in de garagde ;)
McKaamos schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 11:55:
Ik zou ook zeggen, een Agila.
Agila A is stiekem een Suzuki Wagon R met een Opel motorblok en badges.
Agila B is stiekem een Suzuki Splash en ik meen alleen de badges vervangen.
Even zien welke merkvariant er prijstechnisch interessanter is.
Dit zijn wel aardige auto's. Niet eens gerealiseerd dat de Opel en Suzuki zo op elkaar lijken.
Bob-B190 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 11:59:
Een Hyundai i10? Paar jaar geleden hadden we een Atos voor erbij en die viel echt op door z'n hoge zit.
Wij hebben ook een i10 gehad. Best fijne auto, maar vond hem niet heel erg hoog of ruim zitten. Maar heb er wellicht niet goed genoeg op gelet

[ Voor 19% gewijzigd door celshof op 21-01-2020 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabilly_1991
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-05 11:45
Wagon R+
Mitsubishi Colt vanaf CZ3 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

celshof schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 11:59:
[...]
Looks doen er niet toe. Je zit er toch in en de rest van de tijd achter of in de garagde ;)

[...]

Dit zijn wel aardige auto's. Niet eens gerealiseerd dat de Opel en Suzuki zo op elkaar lijken.
Yup, collab project ofzo. Net zoals dat de Zafira A in Azië is verkocht als de Subaru Trafiq. En Corsa's in Zuid Amerika rond rijden als Chevrolet. Maja, dat is dan weer binnen hetzelfde concern (General Motors enzo)

Maargoed, wil je een echte duits-ontworpen Opel en is gewicht niet zo'n issue, dan is de Meriva (A of B ) ook een hele aardige kandidaat.
Meriva A staat op het platform van de Corsa C maar weegt wel krap 300kg meer (1200kg vs 900kg), met ditto hoge instap en fijne passagiersstoelen+ruimte achterin. Die extra ruimte en fijne zitplaatsen voegen kilo'tjes toe. Zijn twee volwaardige losse stoelen die je kan configureren als bank of als een 2+2-zitter waarin de achterpassagiers dus een eigen stoel en meer arm/been ruimte hebben.

De Meriva B is ook zo'n lekkere hoge instap wagen en stukken moderner dan de A. Plus hippe suicide-doors als achter portieren :P

Beide geen kunststukjes wat betreft brandstofverbruik trouwens. Meriva A 1.6 16v doet 1:13 op de snelweg bij 120/130kmh (m'n mams heeft er eentje) en de B met 1.4 Turbo zal 1:11/1:12 doen bij dergelijke snelheden (m'n oma heeft er een)
Maja, t rijdt goed, Motorisering is prima.
[...]

Wij hebben ook een i10 gehad. Best fijne auto, maar vond hem niet heel erg hoog of ruim zitten. Maar heb er wellicht niet goed genoeg op gelet

[ Voor 7% gewijzigd door McKaamos op 21-01-2020 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:38
In het verleden was de toyota yaris hier altijd zeer populair voor ouderen. Ik heb een model uit 2000 en die heeft echt een flink hoge instap. (is ook altijd van mijn opa geweest) Weet niet of de nieuwere modellen dat nog steeds hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Philip Ross schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 12:11:
In het verleden was de toyota yaris hier altijd zeer populair voor ouderen. Ik heb een model uit 2000 en die heeft echt een flink hoge instap. (is ook altijd van mijn opa geweest) Weet niet of de nieuwere modellen dat nog steeds hebben.
De Yaris van m'n buuf lijkt niet echt hoog eigenlijk. Nooit zelf in gezeten, maar kan me niet voorstellen dat dat kwalificeert als 'hoge instap'.

Plus, Toyota Bejaardis... das wel heel erg de nadruk leggen op 'grijzemuizenwagen' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:38
McKaamos schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 12:13:
[...]

De Yaris van m'n buuf lijkt niet echt hoog eigenlijk. Nooit zelf in gezeten, maar kan me niet voorstellen dat dat kwalificeert als 'hoge instap'.

Plus, Toyota Bejaardis... das wel heel erg de nadruk leggen op 'grijzemuizenwagen' :+
het is inderdaad een bejaardenauto. Maar het is ook bedoeld voor iemand die ouder is en het uiterlijk boeide niet volgens TS.

Hij ziet er niet heel hoog uit maar de instap is vergeleken met veel andere hatchbacks een stuk hoger. De oude in ieder geval. Vooral de goedkopere auto's zit je vaak wat meer rechtop. Natuurlijk is het geen echt hoge auto maar de vraag is of dat echt nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

FreakNL schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 11:59:
Zo groot is een Duster nou ook weer niet;
Lengte x hoogte x breedte 434 x 169 x 180

Maargoed, alles is relatief, vergeleken met en Agila dan weer wel;
Lengte × hoogte × breedte 372 × 159 × 168 cm
mijn ervaring .. ik rij bijna elke week in alle 3 .. dus erhmm .. ;)

- opel agila "laag" (de Hyundai Splash versie)
- Ford C-max "hoger"
- Dacia duster "hoogst"

zolang het geen Multipla is maakt het geen moer uit .. toch ?

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Philip Ross schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 12:16:
[...]
het is inderdaad een bejaardenauto. Maar het is ook bedoeld voor iemand die ouder is en het uiterlijk boeide niet volgens TS.

Hij ziet er niet heel hoog uit maar de instap is vergeleken met veel andere hatchbacks een stuk hoger. De oude in ieder geval. Vooral de goedkopere auto's zit je vaak wat meer rechtop. Natuurlijk is het geen echt hoge auto maar de vraag is of dat echt nodig is.
Precies. Wellicht had ik "bejaardenauto" wel moeten gebruiken als beschrijving van de wensen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07-05 04:20

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Joh, die Jimmy is inderdaad best aardig. En er staat er ook nog eentje in de buurt te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Afhankelijk hoe hard je wil rijden, zo'n jimny is niet zo bijzonder zuinig, zeker niet op snelweg.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-05 23:31

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Hyundai IX20... ook hoge instap en zit. Rijdt prima. Qua verbruik rond de 1:15 voor de 1.4.

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-05 11:51

Denko

|{ing Øf ßlitz

Als trotse oud eigenaar van een fiat panda: die kan ik zeker omschrijven. En dan het 4 cilinder model. (2009-2015 oid)

Voor een prikkie te krijgen, meestal met airco, standaard met 4 deuren, super onderhoudsvriendlijk (weinig en goedkoop), inderdaad redelijk hoge instap. Verbruik is ongeveer 1 op 19.

Voor ruim onder de 4000 te krijgen. En de schakelpook zit op een (voor oudere) handige plek

[ Voor 13% gewijzigd door Denko op 21-01-2020 12:55 ]

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-05 16:26
Misschien zijn de Kia Venga of zijn broertje Hyundai IX20 een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:30
Zelfs de "normale" i20 heeft al een wat hogere instap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Nou, dat is al een hele lijst van auto's! Dank allen, hiermee kan ik wel hulp gaan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:23

Yucon

*broem*

De hoogtebeleving is relatief. Zo is zo'n yaris misschien niet zo heel hoog, maar je zit wel flink rechtop. Dat maakt de instap anders.

Over of die die airco overbodig is zou ik trouwens toch eens nadenken. Als mensen ouder worden kunnen ze slechter tegen de hitte. En nu weet ik niet hoe oud je moeder is, maar onwel worden is bij ouderen toch wel een dingetje. 40+ graden in de zomer helpt daar niet in positieve zin bij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05 16:32
Je zou ook nog kunnen kijken naar een Fiat Sedici of Suzuki SX4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@celshof, Dit is 'm, kan bijna niet anders;
Afbeeldingslocatie: https://img.autoplus.fr/picture/renault/modus/1438394/renault_modus_2011_bbffd-1200-800.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 21-01-2020 13:17 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

McKaamos schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 12:08:
[...]
Beide geen kunststukjes wat betreft brandstofverbruik trouwens. Meriva A 1.6 16v doet 1:13 op de snelweg bij 120/130kmh (m'n mams heeft er eentje) en de B met 1.4 Turbo zal 1:11/1:12 doen bij dergelijke snelheden (m'n oma heeft er een)
Maja, t rijdt goed, Motorisering is prima.
Bwah wij hebben zo'n Meriva 1.4 Turbo, die haalt toch 1:15 met overal Vmax te rijden :P

Anyway, een paar auto's die in gedachten springen binnen budget zonder direct al te groot te gaan:
  • Citroen C3 Picasso (64cm)
  • Citroen Nemo/Peugeot Bipper/Fiat Qubo
  • Fiat Panda (66cm)
  • Ford B-Max (66cm)
  • Hyundai iX20/Kia Venga (69cm)
  • Kia Soul (71cm)
  • Nissan Note (63cm) (Juke (70cm) is buiten budget denk ik)
  • Opel Agila/Suzuki Splash (65cm)
  • Opel Meriva (69cm)
  • Renault Modus (70cm)
  • Renault Scenic (71.5cm), X-Mod versie zelfs nog hoger
  • Skoda Roomster (65cm)
  • Skoda Yeti (70cm)
  • Suzuki Jimny (72.5cm)
  • Toyota Urban Cruiser (67cm)
  • Toyota Verso-S
Waar ik gauw instaphoogtes van kon vinden heb ik die toegevoegd

De populaire Peugeot 2008/Renault Captur etc valt buiten budget vrees ik. Zaken als een Renault Modus hebben dan ook een hogere instap.

Andere tip: ga eens naar dealers of een autoboulevard, en ga proefzitten. Er is namelijk ook iets als té hoge instap :P Dan lijkt een Jimny met 72.5cm misschien wel leuk, maar misschien past een Toyota Urban Cruiser met 67cm veel beter bij je moeder :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05 08:07
MK_ schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:30:
[...]

Bwah wij hebben zo'n Meriva 1.4 Turbo, die haalt toch 1:15 met overal Vmax te rijden :P

Anyway, een paar auto's die in gedachten springen binnen budget zonder direct al te groot te gaan:
  • Citroen C3 Picasso (64cm)
  • Citroen Nemo/Peugeot Bipper/Fiat Qubo
  • Fiat Panda (66cm)
  • Ford B-Max (66cm)
  • Hyundai iX20/Kia Venga (69cm)
  • Kia Soul (71cm)
  • Nissan Note (63cm) (Juke (70cm) is buiten budget denk ik)
  • Opel Agila/Suzuki Splash (65cm)
  • Opel Meriva (69cm)
  • Renault Modus (70cm)
  • Renault Scenic (71.5cm), X-Mod versie zelfs nog hoger
  • Skoda Roomster (65cm)
  • Skoda Yeti (70cm)
  • Suzuki Jimny (72.5cm)
  • Toyota Urban Cruiser (67cm)
  • Toyota Verso-S

De populaire Peugeot 2008/Renault Captur etc valt buiten budget vrees ik. Zaken als een Renault Modus hebben dan ook een hogere instap.

Andere tip: ga eens naar dealers of een autoboulevard, en ga proefzitten. Er is namelijk ook iets als té hoge instap :P Dan lijkt een Jimny met 72.5cm misschien wel leuk, maar misschien past een Toyota Urban Cruiser met 67cm veel beter bij je moeder :)
Hier wat extra info gevonden:

https://bynco.com/nl/blog/autos-met-een-hoge-instap/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Ik zou Airco toch inderdaad zeker wel als must-have op het lijstje zetten..

Is de Fiat 500L al genoemd? Wellicht iets buiten budget, maar ook een prettige, hoge instap.

/offtopic:
Zo'n Jimny heeft wel ook echt karakter.. Dat kan je van een IX20, Yaris, Scenic of Modus niet zeggen, wat een grijzemuizenboel is dat zeg.. Maargoed, dat zegt een ex-DS3 (rood!), huidige Cactus (paars!) en toekomstig Renegade-rijder, dus ik pas wat dat betreft totaal niet in de NL norm van saaie grijze auto's... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

FreakNL schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:40:

Is de Fiat 500L al genoemd? Wellicht iets buiten budget, maar ook een prettige, hoge instap.

/offtopic:
Zo'n Jimny heeft wel ook echt karakter.. Dat kan je van een IX20, Yaris, Scenic of Modus niet zeggen, wat een grijzemuizenboel is dat zeg.. Maargoed, dat zegt een ex-DS3 (rood!), huidige Cactus (paars!) en toekomstig Renegade-rijder, dus ik pas wat dat betreft totaal niet in de NL norm van saaie grijze auto's... ;)
Dat alles is géén grijze muis als je dit afzet tegen een: Astra uit 1996 :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:19

WCA

Wagon R+ / Agila kan ik ook onderschrijven. Niet kapot te krijgen, en lekker hoog. Anders Renault Scenic oid.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

WCA schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:46:
Wagon R+ / Agila kan ik ook onderschrijven. Niet kapot te krijgen, en lekker hoog. Anders Renault Scenic oid.
Scénic is niet werkelijk echt klein te noemen, dan zou een Modus een beter keuze zijn als het om de grootte en om het merk gaat. Daarbij is er voor dat geld enkel het oude type Scénic te krijgen, waarbij ik meteen op wil merken dat je bij een Modus ook voor het facelift model zou moeten gaan, enkel alleen al voor het vervangen van defecte halogeen koplampverlichting ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:19

WCA

hardware-lover schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:53:
[...]

Scénic is niet werkelijk echt klein te noemen, dan zou een Modus een beter keuze zijn als het om de grootte en om het merk gaat. Daarbij is er voor dat geld enkel het oude type Scénic te krijgen, waarbij ik meteen op wil merken dat je bij een Modus ook voor het facelift model zou moeten gaan, enkel alleen al voor het vervangen van defecte halogeen koplampverlichting ;)
Goed punt, ik weet niet hoe de betrouwbaarheid bij de modus zit verder, maar zal wel prima zitten.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Daihatsu Cuore heeft ook een hoge zit en een zeer brede instap. Enige nadeel is dat Daihatsu in Nederland gestopt is. Onderdelen etc. zijn er nog wel zat. De auto is zuinig en goedkoop in de belasting. De prijzen van het nieuwste lopen uiteen van rond de €3000 tot iets van €5000.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Fiat Sedici / Suzuki SX4 iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Fiat Idea / Lancia Musa mogen mogelijk ook in het lijstje geschikte kandidaten?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
hardware-lover schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:45:
[...]

Dat alles is géén grijze muis als je dit afzet tegen een: Astra uit 1996 :+
Het is een BLAUWE Astra! :'(
MK_ schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:30:
[...]

• ...

Mooie lijst, dat is echt heel handig! Ik zal haar inderdaad eens op pad sturen om te gaan proefzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-04 19:28
FreakNL schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:40:
Boeit niet als de chauffeur niet verder dan 10 km rijdt.
Je eigen gedrag/wensen niet projecteren op anderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:14
cadsite schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 20:36:
[...]

Boeit niet als de chauffeur niet verder dan 10 km rijdt.
Je eigen gedrag/wensen niet projecteren op anderen.
Airco is ook handig om beslagen ramen tegen te gaan, bijvoorbeeld bij koud weer. Dus niet alleen noodzakelijk voor de langere ritjes in de zomer ;)

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
Gijs007 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 21:39:
[...]

Airco is ook handig om beslagen ramen tegen te gaan, bijvoorbeeld bij koud weer. Dus niet alleen noodzakelijk voor de langere ritjes in de zomer ;)
Ik rij meer dan 20 jaar en amper 1 jaar met airco.
Voor kleine afstanden is de meerkost totaal buiten verhouding met het beetje extra luxe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 20:05
Bob-B190 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 11:59:
De atos heeft hoge zit inderdaad, de i10 niet meer.
Maar de Atos valt af vanwege de ouderdom.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:14
cadsite schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 22:38:
[...]

Voor kleine afstanden is de meerkost totaal buiten verhouding met het beetje extra luxe.
De meerkosten van een airco, die op bijna alle auto's van de afgelopen jaren standaard is, zijn buiten verhouding?
Als je de veiligheid van zonder beslagen ramen rijden al onder luxe verstaat, dan hoop ik dat ik jou niet tegen kom op de weg.. 8)7

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Laatst online: 21:42
Philip Ross schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 12:11:
Pak dan wel de toyota yaris verso

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Laatst online: 07:23

Yucon

*broem*

cadsite schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 22:38:
[...]

Jij bent niet bejaard of bijna bejaard. Ben je nu je eigen wensen aan het projecteren op anderen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:08

vhal

ಠ_ಠ

@celshof Je zou het niet zeggen maar de huidige Renault Twingo heeft een behoorlijke hoge instap. Je zit ook hoger dan gemiddeld, ik rij er wel eens in en je kijkt zo over het dak van je voorganger.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1Cb0L14nZ3Nxcpq1UKnYZmwM/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door vhal op 22-01-2020 07:57 ]

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cadsite
Yucon schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 07:46:
[...]

Jij bent niet bejaard of bijna bejaard. Ben je nu je eigen wensen aan het projecteren op anderen? :P
Neen hoor, maar ik gebruik mijn wagen zoals vele bejaarden. :+
Weinig km's & auto in de garage. Dat maakt airco zo goed als overbodig.
Pagina: 1