Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik het voornamelijk voor gamen. Vorig jaar heb ik de MSI GeForce RTX 2070 RTX armor aangeschaft, maar ik merk dat ik er niet alles uit kan halen wat erin zit. Spellen zoals Path of Exile (met 6 spelers) en Apex vergen veel als je ze op 2560x1440 wilt afspelen. Daarnaast wil ik vast een beetje klaar zijn voor de toekomstige games
.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Had een schatting van €600-800, maar volgens mij is dit redelijk ruim.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G
Corsair Builder 300R
Corsair CX600M
Samsung 850 EVO 250GB
Seagate Desktop HDD, 1TB
Acer Predator XB271HUbmiprz
En daarnaast nog muis, toetsenbord en headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
AMD Ryzen 5 3600X Boxed – €218
Asus ROG Strix X470-F GAMING – €199
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 – €77,44
Samsung 860 EVO 500GB – €79
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef niet per se RGB lighting e.d.
Ga je overklokken?
In het begin niet, maar wellicht wanneer de jaren verstrijken en hij trager wordt t.o.v. de huidige games van die tijd.
Wat verwacht je van ons?
Ik vroeg me af of het door mij samengestelde systeem het beste is wat ik voor prijs/kwaliteit kan krijgen tussen mijn gestelde budget van €600-800. Of hebben jullie aanbevelingen hoe ik er meer uit kan halen? Daarnaast als jullie denken dat ik nog een koeling o.i.d. nodig heb, suggesties zijn meer dan welkom. Ik ben niet zo thuis in het samenstellen van een desktop, internet heeft me op weg geholpen. Vandaar dat ik het hier dan ook nog navraag.
Ik gebruik het voornamelijk voor gamen. Vorig jaar heb ik de MSI GeForce RTX 2070 RTX armor aangeschaft, maar ik merk dat ik er niet alles uit kan halen wat erin zit. Spellen zoals Path of Exile (met 6 spelers) en Apex vergen veel als je ze op 2560x1440 wilt afspelen. Daarnaast wil ik vast een beetje klaar zijn voor de toekomstige games
Wat mag het systeem gaan kosten?
Had een schatting van €600-800, maar volgens mij is dit redelijk ruim.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G
Corsair Builder 300R
Corsair CX600M
Samsung 850 EVO 250GB
Seagate Desktop HDD, 1TB
Acer Predator XB271HUbmiprz
En daarnaast nog muis, toetsenbord en headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
AMD Ryzen 5 3600X Boxed – €218
Asus ROG Strix X470-F GAMING – €199
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 – €77,44
Samsung 860 EVO 500GB – €79
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef niet per se RGB lighting e.d.
Ga je overklokken?
In het begin niet, maar wellicht wanneer de jaren verstrijken en hij trager wordt t.o.v. de huidige games van die tijd.
Wat verwacht je van ons?
Ik vroeg me af of het door mij samengestelde systeem het beste is wat ik voor prijs/kwaliteit kan krijgen tussen mijn gestelde budget van €600-800. Of hebben jullie aanbevelingen hoe ik er meer uit kan halen? Daarnaast als jullie denken dat ik nog een koeling o.i.d. nodig heb, suggesties zijn meer dan welkom. Ik ben niet zo thuis in het samenstellen van een desktop, internet heeft me op weg geholpen. Vandaar dat ik het hier dan ook nog navraag.