Ik gebruik nu oa: www.mailmij.nl, www.moerstaal.nl en www.startrekmail.nl. Voor moerstaal is erg goed, veel verschillende achtervoegsels om uit te kiezen.
These are my principles. If you don't like them I have others.
op email.pagina.nl vind je er heeeeeel veel. En die staan allemaal in de lijst-van-verboden-mail-adressen op GoT
email.com gebruik ik. Wel een leuk adres.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Toen ik hier registreerde hadden jullie er toch nog een gemistOp donderdag 02 augustus 2001 23:45 schreef havana het volgende:
op email.pagina.nl vind je er heeeeeel veel. En die staan allemaal in de lijst-van-verboden-mail-adressen op GoT
Ik heb ikwil@mail.com , kan je ook laten forarden (in elk geval toen ik dat account aanvroeg 1,5 jr geleden).
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Iets van een maandje geleden hebben in een thread in het crewforum allemaal onze gratis emaildienst gedoponeerd.
* havana spande toen de kroon met ruim 1000 adressen
Kees heeft ze toen allemaal toegevoegd. Het is dus goed mogelijk dat je je eigen account nog wél met een gratis mailadres hebt geregged
[edit]
Daar zit ook al die gratis zooi van Moerstaal.nl bij
* havana spande toen de kroon met ruim 1000 adressen
Kees heeft ze toen allemaal toegevoegd. Het is dus goed mogelijk dat je je eigen account nog wél met een gratis mailadres hebt geregged
[edit]
Het was @myezmail.com, maar ik weet niet of die nog werktOp vrijdag 03 augustus 2001 10:31 schreef havana het volgende:
[edit]
www.gmx.net
Popmail, webmail en een van de gootste Duitse poviders. Extreem betrouwbaar. Ook mogelijkheden tot forwarden en meldingen desnoods naar je GMS.
Verkrijgbaar in een stuk of 10 talen
Popmail, webmail en een van de gootste Duitse poviders. Extreem betrouwbaar. Ook mogelijkheden tot forwarden en meldingen desnoods naar je GMS.
Verkrijgbaar in een stuk of 10 talen
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Pagina: 1