• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Topicstarter
misschien een stomme vraag, eind september is mijn abbo bij BEN afgelopen. vorig jaar heb ik daar een simens s35 bij gekocht. Maar ik vind die nieuwe zilveren s35i echt super vet. zou ik em nou kunnen ruilen zeg maar? dat ik mijn huidige s35 inlever en dan samen met een nieuw abbo'tje die zilveren mee kan nemen??

We've got that ring of confidence

Verwijderd

dacht't nie. je kan wel een aboverlenging doen. krijg je korting op een nieuw toestel...

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op donderdag 02 augustus 2001 23:44 schreef BushBoes het volgende:
dacht't nie. je kan wel een aboverlenging doen. krijg je korting op een nieuw toestel...
dit kan je doen ja.

alleen zit je met de oude telefoon, er kan namelijk een sim lock op zitten. moet je gewoon ff kijken met een andere sim van een andere provider. anders zou je hem niet door kunnen verkopen

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Jammer joh..inruilen gaat je niet lukken. Nog sterker: als je je abbo wil verlengen maar wel een ander toestel wil, krijg je zogenaamd "korting", dwz dat je nog een paar honderd gulden moet bijbetalen. Oplossing: ander abbo bij ander netwerk, is ondanks de aansluitkosten enzo de goedkoopste optie, moet je wel ff op internet bestellen anders wordt de telefoon te duur.... heb het ook moeten doen, blijkbaar willen ze bij Ben hun klanten niet houden :?

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:04
Op donderdag 02 augustus 2001 23:46 schreef Bass64 het volgende:

[..]

dit kan je doen ja.

alleen zit je met de oude telefoon, er kan namelijk een sim lock op zitten. moet je gewoon ff kijken met een andere sim van een andere provider. anders zou je hem niet door kunnen verkopen
Na een jaar zijn de providers verplicht om de unlockcode op te sturen als je daarom vraagt.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Je moet gewoon via internet het abo uitzoeken wat je wil en dan kopen.
Als je toch weer op Ben aankomt dan moet je gewoon een nieuw abo nemen bij je nieuwe toestel. Dan ben je altijd goedkoper uit dan met een abo verlengen!! Het rare is dat je altijd nummerbehoud kan doen, behalve als je je nummer binnen 1 povider wil behouden, dat kunnen ze (bij Ben iig) niet aan!!

Wees consequent, maar niet altijd

• Yukkie
  • Nu online

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Topicstarter
thnx!! dat wordt dus weer met knaken strooien... hmmmm...

• wierydude387
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-07-2022

wierydude387

OH JA? JA! oh

Ik heb toch veel liever dat ik een gratis abo heb hoor. Heb met m'n simlock vrije swingetje een dutchtone 180 abo afgesloten. Omdat ik zelf een toestel had zei ik dat ik korting wilde van die abo-verkoper. Kreeg ik 400 gulden cash in het handje.... Abo dezlfde dag nog opzeggen en komend jaar op dezelfde datum hetzelfde kunstje....

ik ben het ding waar de duvel bang voor is

• Yukkie
  • Nu online

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Topicstarter
maar mijn batterij is ook niet helemaal 200 procent fit meer, tis een LI-Ion batterij, maar de laatste 4-5 weken is die batterij na 3 dagen al leeg terwijl ik em daar voor echt een week aan kon hebben (dag en nacht) zonder op te laden... zou ik met die smoes een nieuwe foon kunnen versieren????

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Op vrijdag 03 augustus 2001 08:54 schreef kvdelft het volgende:
Jammer joh..inruilen gaat je niet lukken. Nog sterker: als je je abbo wil verlengen maar wel een ander toestel wil, krijg je zogenaamd "korting", dwz dat je nog een paar honderd gulden moet bijbetalen. Oplossing: ander abbo bij ander netwerk, is ondanks de aansluitkosten enzo de goedkoopste optie, moet je wel ff op internet bestellen anders wordt de telefoon te duur.... heb het ook moeten doen, blijkbaar willen ze bij Ben hun klanten niet houden :?
Ik heb paar weken terug m'n abbo bij Libertel verlengd...Ik had een bijna brakke Siemens C25 (accu nie goed meer) en wilde toch al een andere. Kwam bij Phonehouse, keek ff, even met verkoper lullen over ander abbo/pre paid...allemaal te duur. Toen had die vent het over contractverlenging. Leek me wel wat. Ik heb me contract met 2 jaar verlengd en moest 130 piek bijleggen op een nieuwe Nokia 3310 (en 70 piek voor frontje). En kwam van de week achter dat me nieuwe Nokia sim-lock vrij is :D

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Pagina: 1