Hallo beste mede-tweakers, ik ben op zoek naar mooie monitoren voor een triple monitor setup. De monitoren moeten een zo dun mogelijke bezel hebben. Een van de monitoren mag duurder zijn de andere twee. Ik heb dus het liefst een hele snelle (goeie) in het midden en dan de andere twee links en rechts wat minder. Ik heb zelf voor de middelste monitor zoeits in gedachte pricewatch: Dell S2417DG Zwart
Ik heb nog niks moois en geschikts kunnen vinden voor de andere twee monitoren.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar goede monitoren voor een triple monitor setup, de monitoren MOETEN een dunne bezel hebben zodat ze mooi op elkaar aan kunnen sluiten
Wat is je budget?
Ik schat dat ik ongeveer rond de 600 euro maximaal kwijt wil zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen speciale (merk) voorkeuren en ook sta ik zeker open voor tweedehands monitoren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga de beste monitor gebruiken voor het gamen, de andere twee zijn vooral voor netflix spotify youtube en dat soort bijzaken.
Ik ga de monitoren in mijn huidige setup gebruiken en die ziet er als volgt uit:
Ik heb nog niks moois en geschikts kunnen vinden voor de andere twee monitoren.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar goede monitoren voor een triple monitor setup, de monitoren MOETEN een dunne bezel hebben zodat ze mooi op elkaar aan kunnen sluiten
Wat is je budget?
Ik schat dat ik ongeveer rond de 600 euro maximaal kwijt wil zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen speciale (merk) voorkeuren en ook sta ik zeker open voor tweedehands monitoren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga de beste monitor gebruiken voor het gamen, de andere twee zijn vooral voor netflix spotify youtube en dat soort bijzaken.
Ik ga de monitoren in mijn huidige setup gebruiken en die ziet er als volgt uit: