Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ariatus
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 06-02 10:39
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Moederbord

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik draai op dit moment een ryzen 2700x. Nu wil ik omdat ik niet helemaal tevreden ben met mijn huidige mobo een ander halen. Ik heb een tweedehands x470 asrock fatal1ty zien staan. Maar hier staat in de omschrijving dat er alleen een 3000-serie op kan vanwege de BIOS. klopt dit of kan mijn 2700x hier wel gewoon op?

Groetjes,
Tom

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Geen vraag is te simpel, maar we verwachten altijd wel dat je zelf moeite doet in het vinden van het antwoord en aan te geven wat er eventueel onduidelijk is.

Let hier dus op. Dit topic gaat helaas dicht in verband met gebrek aan eigen inzet. Ik zou dus beginnen bij de officiële compatibility lijst die je kunt vinden op de site van de fabrikant.

[ Voor 19% gewijzigd door br00ky op 20-01-2020 11:56 ]

Dit topic is gesloten.