Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gamepc

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views

Vraag

• oguzhansoyturkk
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 20-01 11:37
Ik wil graag een game pc aanschaffen voor een budget van 300euro.
Het gaat alleen om de behuizing.

Wat zouden jullie voor mij adviseren?

Met vriendelijke groet,

Oguzhan

Alle reacties

• Raznov
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 29-03 14:20
Ik zou even het een en ander gaan inlezen. Als je zelf iets hebt gevonden terugkomen en daarover een vraag stellen. Ook is je vraag een beetje onduidelijk, gaat het om de behuizing voor een game PC? Zo ja, wat moet er dan precies in? Ik kan je wel een hele mooie kleine kast aanbevelen, maar als hij vol komt te hangen met schijven en een grote videokaart, gaat dat bijv. nooit passen.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 08:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Virtualisatie Dictator

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True