Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. €3000
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Twitch/streamen
Youtube/Video editing
Games spelen liefst op 144hz AAA Titels
1080p of 1440P
Hallo beste mensen,
Ik ben van plan een pc te bouwen maar omdat ik nog nooit een pc gebouwd hebt wou ik vragen of de wishlist die ik heb geen overkill is ?
Mijn budget is nl €3000 euro, ik wil graag streamen op Twitch en videos bewerken.
Ook wil ik AAA Titels (Campaign games) op 144hz willen spelen met zo hoog mogelijk resolutie. Liefst 1440P/4K
Ik ben vooral een Destiny 2 fan, speel het jaren op de ps4 pro met een 4k Tn paneel met 1 ms.
Vooral Destiny 2 moet het 144hz kunnen draaien, aangezien het een FPS is mag het op 1080P.
Single player games voornamelijk AAA titels wil ik als het kan op 1440p/4K willen spelen met 60fps.
Het lijst die ik heb samen gesteld, is dat een goede verhouding ? Want wil nl niet te veel betalen voor iets wat overbodig is.
Alvast bedankt en alle info en commentaar is welkom.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. €3000
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Twitch/streamen
Youtube/Video editing
Games spelen liefst op 144hz AAA Titels
1080p of 1440P
Hallo beste mensen,
Ik ben van plan een pc te bouwen maar omdat ik nog nooit een pc gebouwd hebt wou ik vragen of de wishlist die ik heb geen overkill is ?
Mijn budget is nl €3000 euro, ik wil graag streamen op Twitch en videos bewerken.
Ook wil ik AAA Titels (Campaign games) op 144hz willen spelen met zo hoog mogelijk resolutie. Liefst 1440P/4K
Ik ben vooral een Destiny 2 fan, speel het jaren op de ps4 pro met een 4k Tn paneel met 1 ms.
Vooral Destiny 2 moet het 144hz kunnen draaien, aangezien het een FPS is mag het op 1080P.
Single player games voornamelijk AAA titels wil ik als het kan op 1440p/4K willen spelen met 60fps.
Het lijst die ik heb samen gesteld, is dat een goede verhouding ? Want wil nl niet te veel betalen voor iets wat overbodig is.
Alvast bedankt en alle info en commentaar is welkom.
[ Voor 39% gewijzigd door sahinkaptan op 20-01-2020 11:08 ]