geen reactie per mail

Pagina: 1
Acties:

• l.vaneijck
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-09 16:05
hallo,
ik krijg geen reactie per mail als er een antwoord is, bij instellingen zie ik daar een vakje voor dat ik niet kan aanklikken, mijn mailadres is ingevoerd,
als ik een post plaats vink ik aan dat ik notificaties wil,
Groeten

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit is niet iets wat de redactie kan oplossen, ik schop dit topic dus even een forum verder.

Geachte Redactie => Stoute Bugs

Verder zou je reacties per mail moeten kunnen krijgen als je topic volgt via het linkje bovenaan, en vervolgens bij https://tweakers.net/instellingen/notificaties/ het mailvinkje bij 'Reacties in door jouw gevolgde topics' aanzet, want dat is gewoon beschikbaar.

Overigens, nu ik daarnaar kijk, zie ik ook de optie 'Directe reacties', gaat dat over reacties op jouw commentaar bij nieuws, reviews en andere frontpage-artikelen?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• l.vaneijck
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-09 16:05
ik zie nu, het bovenste vakje kon ik niet aanklikken, (directe reacties) maar een paar vakjes naar beneden wel( Reacties in door jouw gevolgde topics),wat het verschil is is mij niet duidelijk, maar probleem opgelost

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Gevolgde topics = forum (heeft een e-mail mogelijkheid)
Directe reacties = Reactie op een reactie van jou onder een artikel (heeft geen e-mail mogelijkheid)

Ik denk dat met name die laatste wel een wat duidelijkere omschrijving vermag.

[ Voor 15% gewijzigd door crisp op 20-01-2020 15:23 ]

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De omschrijvingen bij de instellingen zijn ondertussen aangepast om eea te verduidelijken :)

Intentionally left blank