Toon posts:

Server foutmelding Electrum wallet?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Op een blauwe maandag een jaar of drie geleden heb ik via Bitonic Bitcoin gekocht en een Electrum wallet gebruikt. Omdat ik er niets van begrijp en geen tijd heb wilde ik deze weer verkopen aan Bitonic.

Ik krijg (na broadcasting, wat het ook mag zijn) steeds de melding: Error: Server did not answer

Kan iemand me in Jip en Janneke taal uitleggen wat ik moet doen?

Andere server instellen maar hoe en waar in de wallet en welke? Of ligt het eraan dat de wallet in mBTC is en de ontvanger (Bitonic) in BTC....ik weet het echt niet.

Graag jullie hulp want ik wil toch graag van mijn bitcoins af en mijn bijna 500 euro ontvangen :?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 00:10
Een andere server instellen kan door rechts onder op het bolletje te klikken. (Die is normaal groen, maar kan ook een andere kleur zijn) Dan bij de "server" tab kun je een andere kiezen.

Ik zou echter eerst proberen om je computer opnieuw op te starten. Mocht dit niet werken kun je is de server veranderen, en je zou ook nog mBTC kunnnen veranderen naar BTC. ( 'Tools' -> 'Preferences' -> 'Appearance' -> Change Base unit from mBTC to BTC.)
Kan eventueel wat makkelijker zijn met het versturen. (Zodat je makkelijker ziet hoeveel je verstuurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Falcoo schreef op maandag 20 januari 2020 @ 11:19:
Een andere server instellen kan door rechts onder op het bolletje te klikken. (Die is normaal groen, maar kan ook een andere kleur zijn) Dan bij de "server" tab kun je een andere kiezen.

Ik zou echter eerst proberen om je computer opnieuw op te starten. Mocht dit niet werken kun je is de server veranderen, en je zou ook nog mBTC kunnnen veranderen naar BTC. ( 'Tools' -> 'Preferences' -> 'Appearance' -> Change Base unit from mBTC to BTC.)
Kan eventueel wat makkelijker zijn met het versturen. (Zodat je makkelijker ziet hoeveel je verstuurd)
Bedankt voor je reactie!

Helaas lukt het nog steeds niet: ik heb vier verschillende servers uit de lijst gekozen en nog steeds krijg ik dezelfde melding: Error Server did not answer.........ik weet echt niet meer hoe ik de bitcoins verkocht krijg en mijn geld terug krijg.
Ik heb ruim voldoende fee aangegeven, maar ik krijg steeds dezelfde melding: eerst stond het op automatisch server kiezen, toen heb ik dit uitgeschakeld en 4 verschillende gekozen maar het werkt niet. Wat kan ik nu nog doen?
Ik vind bijna 500 euro ietsje teveel om het er maar te laten voor wat het is.

Graag jullie hulp :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 21:49

Rannasha

Does not compute.

Is Electrum up to date? Ik kan me voorstellen dat er in drie jaar tijd wel wat software updates zijn geweest die de mogelijk de compatibiliteit met de server hebben verbroken.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 00:10
Rannasha schreef op maandag 20 januari 2020 @ 13:27:
Is Electrum up to date? Ik kan me voorstellen dat er in drie jaar tijd wel wat software updates zijn geweest die de mogelijk de compatibiliteit met de server hebben verbroken.
Dat is inderdaad ook nog een goeie. Kan best dat het een oude versie van Electrum betreft die misschien niet meer wordt ondersteund.