EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Misschien is de twitterposter ziek of wat dan ook?
In de TS staat 19/1n9iels schreef op maandag 20 januari 2020 @ 09:10:
Het laatste bericht wat ik zie is van 11 januari. Dat is wat langer dan in 1 dag terug... Lijkt mij overigens niet dat iemand dat met de hand plaatstZal vast wel een knopje "publiceer op Twitter" zitten in de back-end.
Dat was gister.
En ik zie op het Twitter account van Tweakers dat het laatste bericht 11 januari geplaatst is
[ Voor 37% gewijzigd door n9iels op 20-01-2020 09:14 ]
vziw is de redactie zelf verantwoordelijk voor het bijhouden van het Twitter account. Dat wordt niet automatisch gedaan, dus er zal in ieder geval geen sprake zijn van een bug aan onze kant
Intentionally left blank
*zucht* Ja dat snapte ik echt wel hoorn9iels schreef op maandag 20 januari 2020 @ 09:13:
[...]
En ik zie op het Twitter account van Tweakers dat het laatste bericht 11 januari geplaatst is

Ik zeg alleen dat dat niet in de TS staat en daar reageer ik op.
Redacteur geveld door een griepvirusje? Technisch ook een bug, alleen niet eentje uit de categorie die we hier normaal ziencrisp schreef op maandag 20 januari 2020 @ 09:15:
Stoute Bugs -> Geachte Redactie
vziw is de redactie zelf verantwoordelijk voor het bijhouden van het Twitter account. Dat wordt niet automatisch gedaan, dus er zal in ieder geval geen sprake zijn van een bug aan onze kant
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Intentionally left blank
[ Voor 7% gewijzigd door JvS op 20-01-2020 10:18 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dank! Zou fijn zijn als het weer werkt.TijsZonderH schreef op maandag 20 januari 2020 @ 09:37:
We automatiseren dit met een tooltje dat ergens de mist in lijkt te gaan. Ik check ff intern hoe en wat, thanks voor het aankaarten!
En wat betreft de datum: ik was wat in de war. Net jarig geweest en alle dagen kwijt.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max