Zelfbouw: whack a button-spel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:48
Misschien kijk ik vanuit de verkeerde hoek, maar kan iemand mij wijzen naar waar ik een reactiegame op basis van Arduino kan vinden, of naar iemand die iets voor me zou kunnen bouwen? Dingen zoals de Batak zijn .. onbetaalbaar. Alle hulp wordt gewaardeerd! Ik wil graag op snelheid oefenen als hobby, coördinatie ivm simracen (: Er zijn de nodige tutorials te vinden, maar wat dat betreft heb ik wel twee rechterhanden. Dat is meer het punt. Voorbeeldje:

YouTube: Whack a Mole - Arduino Game (full arduino tutorial with code)

[ Voor 7% gewijzigd door Racing_Reporter op 20-01-2020 11:26 ]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-09 20:45

Oekol

waka waka hey hey

@Racing_Reporter 'Video is niet beschikbaar' bij mij.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 09:34
YouTube: whack a button

De eerst zoekopdracht op youtube levert al genoeg info op om zelf aan de gang te gaan.
Wat is het probleem dan?

[ Voor 28% gewijzigd door Mr. Blonde op 20-01-2020 08:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:13
Racing_Reporter schreef op maandag 20 januari 2020 @ 07:57:
Misschien kijk ik vanuit de verkeerde hoek, maar kan iemand mij wijzen naar waar ik een reactiegame op basis van Arduino kan vinden, of naar iemand die iets voor me zou kunnen bouwen? Dingen zoals de Batak zijn .. onbetaalbaar. Alle hulp wordt gewaardeerd!
Ik weet niet wat Batak kost, maar ik denk niet dat je iets kan vinden dat speciaal gemaakt wordt voor jou, dat goedkoper zal zijn. Massaproductie zal altijd goedkoper zijn. Of je moet echt een hobbyist vinden die het gratis wil ontwikkelen voor jou als hobby, maar die zijn niet breed gezaaid. Je kan wel hier op de V&A een diensten - vraagadvertentie zetten om te proberen iemand te vinden.
Ik wil graag op snelheid oefenen als hobby, coördinatie ivm simracen (:
Waarom oefen je dan niet gewoon op simracen? Of digitale whack-a-button spellen?
Ik vrees dat een fysiek spel al snel in de kast zal belanden, terwijl je digitaal wat meer kan afwisselen.
Er zijn de nodige tutorials te vinden, maar wat dat betreft heb ik wel twee rechterhanden. Dat is meer het punt. Voorbeeldje:

YouTube: YouTube
En je bent linkshandig dan? Anders is het zeer positief om 2 rechterhanden te hebben :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Malantur op 20-01-2020 08:17 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
Malantur schreef op maandag 20 januari 2020 @ 08:16:
[...]

Ik weet niet wat Batak kost, maar ik denk niet dat je iets kan vinden dat speciaal gemaakt wordt voor jou, dat goedkoper zal zijn. Massaproductie zal altijd goedkoper zijn. Of je moet echt een hobbyist vinden die het gratis wil ontwikkelen voor jou als hobby, maar die zijn niet breed gezaaid. Je kan wel hier op de V&A een diensten - vraagadvertentie zetten om te proberen iemand te vinden.

[...]
Tried and failed. Zou niet voldoen aan de voorwaarden ;w ;w ;w ;w
Waarom oefen je dan niet gewoon op simracen? Of digitale whack-a-button spellen?
Ik vrees dat een fysiek spel al snel in de kast zal belanden, terwijl je digitaal wat meer kan afwisselen.
Laat dat maar aan mij over :) Ik vind fysiek wel prettig. En ik wil graag afwisseling!
[...]

En je bent linkshandig dan? Anders is het zeer positief om 2 rechterhanden te hebben :*)
8)7 8)7 Press F to pay respect to my memory. Ahem. Twee linkerhanden dus!
Fixed, geen idee wat daar mis ging!
Mr. Blonde schreef op maandag 20 januari 2020 @ 08:13:
YouTube: whack a button

De eerst zoekopdracht op youtube levert al genoeg info op om zelf aan de gang te gaan.
Wat is het probleem dan?
Waarom denk je dat ik het vraag?

[ Voor 20% gewijzigd door Racing_Reporter op 20-01-2020 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malantur
Racing_Reporter schreef op maandag 20 januari 2020 @ 11:28:

[...]

Waarom denk je dat ik het vraag?
Feitelijk als je het filmpje van @Mr. Blonde bekijkt: er staan links in wat je moet bestellen, hoe je het moet bedraden en welke code je in de software moet laden. Met een minimum van elektrische kennis en een soldeerbout van 10 euro kom je al ver. Wat houd je tegen om het te proberen en als je vast loopt een topic te openen hier op tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
@Malantur Tijd en kennis, basically. Ik ben geen rasechte Tweaker, wat dat betreft, en zoek een kantenklare oplossing. Hoewel vast aardig bedoeld, is dit dus precies waar ik bang voor was. In de V&A zou je in theorie tenminste een advertentie kunnen plaatsen, hier word je richting zelf rommelen gestuurd. Ik post dit niet op het forum omdat ik het leuk vind, maar omdat m'n ad daar eraf getrapt werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malantur
Heb je de moderator aangesproken die de advertentie verwijdert heeft? Voor zo ver ik weet zijn diensten advertenties gewoon toegestaan en spullen in elkaar tweaken lijkt me toch een dienst.

Je kan het in ieder geval ook eens proberen in de Vraag & Aanbod overig

Pagina: 1