Vraag

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 07:55
Ik zoek een?
E-reader.
Wat is je budget?
150

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Lezen in bed naast vriendin
op de bank + vakantie

Wat heb je zelf al gevonden?
kobo libra h2o
pocketbook touch hd 3

Welke vragen heb je hier nog over?

Ik ben opzoek naar een e-reader en met de BTW actie van mediamarkt vallen beide ereaders binnen mijn budget
Ik wil kiezen tussen deze twee e-readers en vroeg mij af of iemand eerder voor deze keuze heeft gestaan en wat er toen is uit gekomen.
Ik vind in de avond een minimale belichting erg fijn. Ik weet niet alleen hoe het verschil is tussen deze twee.

kobo libra h2o
+ menu's eenvoudig
+hogere resolutie
+groter scherm

pocketbook touch hd 3
+ meer ondersteunde formaten
+ design strakker
+ 16 GB - 8 GB meer ( niet echt nodig denk ik )
+lichter (155g vs 193g)

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:17
Ik zou de Libra nemen, iets groter scherm en toetsen om de pagina's om te slaan, plus echt waterdicht. De pocketboek heeft een review hier waarbij die het bad niet overleefde.

• mj_smit
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 24-10 09:10
Ik heb toevallig vandaag ook een keuze gemaakt tussen die twee e-readers en heb de Pocketbook Touch 3 HD besteld.
Redenen:
  • Het lijkt eenvoudiger om ebooks van verschillende bronnen erop te kunnen zetten
  • Je kan synchroniseren met een Dropbox
  • Je kan een boek e-mailen naar de pocketbook
  • Dubbele storage capacity
  • Van de Kobo e-readers toch regelmatig reviews gelezen Waarbij hardware of software faalde
  • Gunstiger prijs

[ Voor 6% gewijzigd door mj_smit op 13-04-2020 22:18 ]

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:14
En wat erg handig is van Pocketbook, is dat de DRM op de e-reader zelf geïnstalleerd kan worden. Je kunt dan boeken van de online bibliotheek gewoon downloaden via de browser direct op je Pocketbook.

Je hebt dus geen laptop of pc nodig om je boeken bij de bieb te kunnen lenen en lezen.

[ Voor 3% gewijzigd door voorstad op 25-04-2020 21:44 ]