Een collega van mij heeft het volgende mobieltje gehaald:
http://www.samsung.nl/product/telecom/te010700.htm
Is een top dingetje...
http://www.samsung.nl/product/telecom/te010700.htm
Is een top dingetje...
das niet misselijk. voor zo'n klein dingetje.adviesprijs ƒ 1099,- ( 499,-)
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Mooi dingetje, lijkt me alleen wat fragiel met zo'n kleppie.
Het is duidelijk dat jullie dit telefoontje nog niet in handen gehad hebben. Ik heb deze GSM aan m'n vriendin gegeven voor haar verjaardag en ik kan zeggen dat het een heel stevig apparaatje is. Kleppie is bijzonder sterk en stevig, vergis je niet! De aluminium constructie kan heel wat hebben.Samsung is een prut merk, tis zo kapot dat klepje...
Verwijderd
Verwijderd
Met als gevolg dat de ontvangst stukken minder zal zijn. Sony o.a. is er niet voor niets van afgestapt. Bovendien knalt die straling met ingebouwde antenne zo je hersens in en dat zal niet echt bevoordelijk blijken later.Het enige nadeel vind ik de antenne, die
hadden ze er voor dat geld ook wel in kunnen bouwen.
Verwijderd
Trilt niet bij SMSjes? Zou ik maar eens teruggaan. Geen spelletjes? Daar ben ik nou juist zo blij mee! Lekker brainless snaken tot je accu op isHij trilt niet bij SMSjes.. vet weak.. en hij heeft geen spelletjes
En wat is het geworden? Een meisje of een jongetje? Gefeliciteerd!alhoewel ik nu ff blij ben met mijn 2 uur oude Ericsson T29
Neuh, maar misschien dat ik er nog een heel groot nadeel aan ontdek.Op vrijdag 03 augustus 2001 21:24 schreef ALepH het volgende:
Maar hoezo ben je er "nu ff" blij mee? Moet ie weer weg?
Verwijderd
Ik verkoop GSM's en ik zie de hele lijnen GSM met dit soort klepjes (A100,300 V serie) allemaal erg snel terugkomen voor repartie.Op vrijdag 03 augustus 2001 21:03 schreef ALepH het volgende:
[..]
[..]
Het is duidelijk dat jullie dit telefoontje nog niet in handen gehad hebben.
"If u do something do it with style, or do it at all."
Verwijderd
samsung a300 is kleiner dan V50/51...... iets kleinder dan ....Op zaterdag 04 augustus 2001 12:05 schreef toelet het volgende:
Ik vind die Samsung zekers niet "vet", hij is groot (als je hem naast een V50 legt),
Écht niet! Hij is dikker en omdat de V50 "rond" afloopt is ie kleinerOp zaterdag 04 augustus 2001 14:38 schreef normal888 het volgende:
[..]
samsung a300 is kleiner dan V50/51...... iets kleinder dan ....
Verwijderd

''[b]Daarentegen is die T29 wel cool alleen is Ericcson kut
a200 is wel een stuk duurder dan a300Op zondag 05 augustus 2001 20:16 schreef G-PHREAK het volgende:
doe mij maar de A200 trouwens..enne hij is ook nog kleiner dan de A300
[afbeelding]
of de SCH-V200 met 1,5" TFT beeldschermpje en met ingebouwde digicam![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
OF een horloge als gsm.. like:![]()
![]()
[afbeelding]
alleen zo jammer dat deze phones nog niet in Nederland verkocht worden
euh, nokia?Op maandag 06 augustus 2001 02:15 schreef Dennism het volgende:
Ehmmm noem mij eens een ander merk dan dat je foon binnen 5 minuten weer gerepareerd heeft ipv een standaard tijd van ong 2 a 3 weken. En zonder gezeur met bonnetjes enzo
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Verwijderd
Dan heb je wel geluk gehad denk ik....kunnen de meeste mensen niet zeggen.Op maandag 06 augustus 2001 09:16 schreef koornee het volgende:
[..]
euh, nokia?
althans bij mij wel. in 5 min. geregeld. danwel gerepareerd of gewoon en nieuwe foon mee naar huis.
en ook geen gezeik met bonnetjes oid.
Verwijderd
Ik heb even naar samsung gebeld, 4e kwartaal van dit jaar komt hij nog, uiterlijk begin novemberOp zondag 05 augustus 2001 20:16 schreef G-PHREAK het volgende:
doe mij maar de A200 trouwens..enne hij is ook nog kleiner dan de A300
[..]
alleen zo jammer dat deze phones nog niet in Nederland verkocht worden
Verwijderd
Verwijderd
waar slaat dit dan op ? net alsof alleen siemens gsm's kan makenOp dinsdag 07 augustus 2001 13:39 schreef DMS het volgende:
Ik vin het wel een mooi toestel maar zou hem nooit kopen omdat hij niet van siemens is en ik wil niks anders dan siemens
dat d8 jij.. ik ben niet zo'n samsung fan, maar die telefoons blijven aardig heel hoor ! alleen jammer, dat ik met m'n supergrote kolenschepvingers niet de kleine knopjes kan intoetsen..Op vrijdag 03 augustus 2001 13:04 schreef KTEINO het volgende:
Wat heb je in godsnaam aan 2 display's?
Smasung adverteerd er mee alsof t iets revolutionair is....
Samsung is een prut merk, tis zo kapot dat klepje...
Verwijderd

ja dat weer houdt mij ook altijd om een V of Samsung te kopen dus hou ik het nog maar even bij mij 8210, die kleiner en dunner is dan de samsung.Op vrijdag 03 augustus 2001 21:09 schreef Tredecim het volgende:
Sinds vorige week heb ik ook een a300, en ik wil echt niet meer terug naar m'n "oude" Nokia 8210.
Het enige nadeel vind ik de antenne, die
hadden ze er voor dat geld ook wel in kunnen bouwen
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
de samsung ziet er degelijker uit, voelt ook beter aan maar mijn 8210 doet het naar ruimt een jaar ook nog steeds goed.Op vrijdag 10 augustus 2001 20:41 schreef Tredecim het volgende:
Ik vind persoonlijk de Samsung A300 er degelijker uitzien dan de Nokia 8210.
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Verwijderd
Verwijderd
A-300 != S-300Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 14:36:
Heb al gezocht in de Search maar kan nergens vinden hoe ik nou met de IR (infrarood) van mij Samsung S-300 kan printen of een visite kaartje verzenden naar een Samsung S-300
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq