Vraag

• .Dylan.
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone (Android toestel).
Een nieuw toestel (of een toestel dat nog uitgebracht gaat worden dit jaar, wat aan mijn eisen voldoet, waar ik nog niet van af weet, maar waar iemand anders hier wel vanaf weet) met betere specificaties dan mijn huidige LG V30:
- resolutie 2880x1440
- 4GB ram
- Qualcomm Snapdragon 835
- 537dpi
- USB 3.0 (Type-C)
- 3.5mm hoeft er niet op te zitten

Mijn huidige toestel is een LG V30 (4GB ram) Zilver. Ik heb dit toestel nu al zeker 2 jaar en heb wel zin in een nieuwe. Tevens mag ik vanaf 1 Februari mijn abonnement verlengen. Echter is mijn toestel nog niet perse direct aan vervanging toe. Ik wil gerust wachten op een toestel dat nog uitgebracht moet worden. Toestel dat ik hiervoor heb gehad was een LG G5 en daarvoor een LG G3. Jaren hiervoor heb ik veel Samsung modellen gehad, maar hier ben ik niet naar op zoek! Tevens Apple modellen heb ik geen interesse in.

Wat is je budget?
Maximum 1000 euro. Ik zoek een los toestel.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik hem gewoon basic. Regelmatig internetten, veel muziek luisteren, weinig bellen, gebruik maken van een redelijk aantal geïnstalleerde apps (70), waaronder een paar zware apps. Ik maak regelmatig foto's en video's. 64 & 128 GB intern geheugen is voldoende.

Wat heb je zelf al gevonden?
Vanwege de prettige ervaringen met de LG producten, ben ik vooral naar modellen gaan kijken van dit merk. Ik wil graag jullie meningen horen en of jullie andere merken, met de gezochte specificaties, ook kunnen aanraden.
- LG V40 ThinQ
- LG G7 ThinQ
- LG G8 ThinQ vs LG G8s ThinQ. (LG gaat met nieuwe modellen met sommige specificaties op voorruit, maar ook op achteruit helaas) Van USB 2.0 naar 3.2, maar van 3120x1440 (563dpi) naar 2248x1080 (402dpi)
- OnePlus 7T Pro (8GB ram) (1e keus)
Welke vragen heb je hier nog over?
Gaan de huidige nieuwe telefoons eigenlijk nog wel meerdere jaren mee? Mijn huidige LG en de versies hiervoor liepen altijd voor minimaal 3 jaar sowieso nog goed. Zonder dat het toestel trager werd, de batterij slechter werd en zonder te grote barsten, krasjes en beschadigingen.

Alle reacties

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-11 13:02
Denk dat je met alle gekozen producten goed uit de voeten kunt. Zie niet in waarom je met een nieuwer toestel minder lang zou kunnen doen, zeker als je zuinig op je telefoon bent dan kun je er toch makkelijk een flink aantal jaren mee vooruit, tegenwoordig kun je dit ook al makkelijk met midrange telefoons doen (rond de 300 euro). Uiteindelijk zou ik niet teveel vasthaken op bv resolutie ed, verschil in DPI zie je na bepaalde hoeveelheid toch niet. Schermtechniek zoals bv OLED vs LCD maakt wel verschil.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:17
Nieuwe telefoons hebben veelal een glazen voor en achterzijde, dan is een beschermende hoes wel belangrijk, zeker als reparatie zo 350 Euro kan kosten.