Vertraging DM's

Pagina: 1
Acties:

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-11 18:21
Even een vraag voor de modjes.

Ik heb nu voor de 2e keer mogen ervaren dat mijn DM's pas aankomen bij de ontvanger op het moment dat ik er nog een DM achteraan stuur.

Zou iemand eens na kunnen gaan wat er aan de hand is?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Waar maak je dat uit op? DM's staan direct in de database en worden dus niet 'verstuurd'. Het is aan de ontvanger om het belletje op te merken of mail-notificatie in te schakelen. Dat laatste staat niet standaard aan.

Intentionally left blank

• jbhc
Dit bericht ontving ik in een DM gesprek met een medetweaker op 9 januari:
Vreemd genoeg komt jouw bericht van gisterenavond tegelijkertijd binnen met jouw vraag waarom ik niet meer reageer. Ik heb dus nooit een notificatie gekregen, ik heb wel tussentijds gecheckt of jij al had gereageerd op mij. Vreemd!
Dit bericht ontving ik vandaag van een andere tweaker:
Verhips, ik heb het bericht van zaterdag gemist. Geen alert gezien
Ik vroeg me gewoon af of er misschien iets aan de hand is. :)

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:28
Ik heb exact het zelfde probleem met een DM naar een andere Tweaker toe, dit is op 15 januari gebeurt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Maar gaat het dan om notificatie via email, of om het gele belletje rechtsboven op de site?

Intentionally left blank

• jbhc
Dat durf ik niet te zeggen. Het is namelijk de ontvangende partij die dit meldt. Uit mijn eerste quote zou je af kunnen lijden dat het om beide gaat.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@jbhc Kun je die ontvangende partij er niet even bij roepen dan? :+

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• jbhc
@Evanescent Ik vind het een beetje lastig om mensen te betrekken in een openbare discussie nav een prive gesprek :+
Maar wat mij betreft kijken de mods even om wie het ging en stellen ze desnoods even zelf de vraag aan de betreffende personen.

[ Voor 73% gewijzigd door jbhc op 19-01-2020 22:23 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

jbhc schreef op zondag 19 januari 2020 @ 22:21:
@Evanescent Ik vind het een beetje lastig om mensen te betrekken in een openbare discussie nav een prive gesprek :+
Maar wat mij betreft kijken de mods even om wie het ging en stellen ze desnoods even zelf de vraag aan de betreffende personen.
Je kan altijd de namen in een TR zetten, kunnen alleen de mods bij ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• jbhc
@Raven Ik weet dat ik oud aan het worden ben maar wat is een TR?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Een topicreport. Klik eens op de link 'Rapporteer' ;)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• jbhc
Ok, duidelijk.
Misschien is het handig als @dylan111111 dat dan ook even doet.

[ Voor 3% gewijzigd door jbhc op 20-01-2020 11:05 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

jbhc schreef op maandag 20 januari 2020 @ 11:04:
Ok, duidelijk.
Ik heb even naar zijn ontvanger gekeken. Ik vermoed dat die gewoon niet wist hoe DM's werkten, want die maakte steeds een losse DM-thread om te reageren... Dus zijn voorbeeld zou ik in ieder geval niet heel sterk vinden ;)

Tenzij het om een andere ontvanger ging natuurlijk.

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:28
ACM schreef op maandag 20 januari 2020 @ 11:24:
[...]

Ik heb even naar zijn ontvanger gekeken. Ik vermoed dat die gewoon niet wist hoe DM's werkten, want die maakte steeds een losse DM-thread om te reageren... Dus zijn voorbeeld zou ik in ieder geval niet heel sterk vinden ;)

Tenzij het om een andere ontvanger ging natuurlijk.
jbhc schreef op maandag 20 januari 2020 @ 11:04:
Ok, duidelijk.
Afgelopen zaterdag is die Tweaker langs geweest (Nog gezellig even mee staan praten) maar heb ik er helaas niet meer naar gevraagd wat nou exact het probleem was, het zou best kunnen dat hij nog niet wist hoe het DM systeem werkten.

Op donderdag 14 januari heb ik hetzelfde mee gemaakt met een DM naar petertweakerer @ACM (kan je terug vinden in mijn DM's). Op 15 januari stuur ik een herinnering en op 16 Januari krijg ik een bericht terug:
"20 incl is super, ik had je vorige bericht gemist denk ik, kun je een betaallink sturen?"

Ik zal eens navragen of hij een notificatie heeft gekregen van mijn bericht.
Edit: Antwoord terug gehad en is niet het probleem dat de user geen notificatie heeft gekregen.
Ik blijf het wel in de gaten houden de aankomende tijd.

[ Voor 6% gewijzigd door dylan111111 op 20-01-2020 15:59 ]

Pagina: 1