Na één chat op de site van PlatteTV boden ze mij een nieuw model van de C9 aan voor €1299 i.p.v. de €1599 waarvoor die op hun site staat.
Hoe kunnen ze zomaar €300 korting geven?
Als je op de markt loopt. En je krijgt 2 mango’s voor 1 euro ipv 1, vraag je je dan ook af hoe dat kan?Arjen058 schreef op zondag 19 januari 2020 @ 18:02:
Na één chat op de site van PlatteTV boden ze mij een nieuw model van de C9 aan voor €1299 i.p.v. de €1599 waarvoor die op hun site staat.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
btw actie is op basis van adviesprijs, daar schiet je dus alsnog niets mee opSon Gohan schreef op maandag 20 januari 2020 @ 12:33:
Als je een paar dagen wacht hebben ze ook nog eens BTW dagen
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Ahh, weer wat nieuws geleerd thanks.empireq schreef op maandag 20 januari 2020 @ 12:34:
[...]
btw actie is op basis van adviesprijs, daar schiet je dus alsnog niets mee op
Daarbij is de MediaMarkt volgens mij niet zulke goede vrienden met lg, heb daar op oled gebied nog nooit echt lage prijzen gezien. Je hoort ook vaak dat MediaMarkt lg oled afraden, dus de bonussen zullen wel niet zo hoog zijn, itt bij Samsung (want die raden ze meestal aan)
Ik bedoelde de btw dagen van platte tv;418O2 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 14:05:
[...]
Daarbij is de MediaMarkt volgens mij niet zulke goede vrienden met lg, heb daar op oled gebied nog nooit echt lage prijzen gezien. Je hoort ook vaak dat MediaMarkt lg oled afraden, dus de bonussen zullen wel niet zo hoog zijn, itt bij Samsung (want die raden ze meestal aan)
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq