Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dag allemaal, omdat mijn oude pc aan vervanging toe is wil ik een nieuwe game pc bouwen waar ik de nieuwste games op hoge settings kan spelen in 1440p/144hz. Ik hoop hiermee 4/5 jaar vooruit te kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben bereid 2500 euro aan deze pc uit te geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behalve bovenstaande alles voor de pc zelf en een nieuw beeldscherm
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf heb ik een opzetje gemaakt met een AMD cpu en gpu, omdat ik veel goede verhalen hier over hoor.
Eigenlijk ben ik geen fan van AMD. De videokaart in mijn vorige pc heb ik niets behalve ellende van gehad ( RX480) Ik heb dus nog mijn twijfels om voor AMD te gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Omdat ik zelf te weinig ervaring heb met het samenstellen van de juiste onderdelen, en niet weet welke onderdelen het beste zijn, hoop ik dat jullie mij hier advies over te kunnen geven.
Dan heb ik nog een vraag. In mijn eerste opzet in pricewatch gebruikte ik een i9 9900k samen met een rtx 2080super. Samen met nog wat andere onderdelen kwam ik toen uit op een bedrag van 2800 eu. Is het het überhaupt waard om op dit moment zoveel geld uit te geven aan een pc?
mvg.
Dag allemaal, omdat mijn oude pc aan vervanging toe is wil ik een nieuwe game pc bouwen waar ik de nieuwste games op hoge settings kan spelen in 1440p/144hz. Ik hoop hiermee 4/5 jaar vooruit te kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben bereid 2500 euro aan deze pc uit te geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behalve bovenstaande alles voor de pc zelf en een nieuw beeldscherm
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf heb ik een opzetje gemaakt met een AMD cpu en gpu, omdat ik veel goede verhalen hier over hoor.
Eigenlijk ben ik geen fan van AMD. De videokaart in mijn vorige pc heb ik niets behalve ellende van gehad ( RX480) Ik heb dus nog mijn twijfels om voor AMD te gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Omdat ik zelf te weinig ervaring heb met het samenstellen van de juiste onderdelen, en niet weet welke onderdelen het beste zijn, hoop ik dat jullie mij hier advies over te kunnen geven.
Dan heb ik nog een vraag. In mijn eerste opzet in pricewatch gebruikte ik een i9 9900k samen met een rtx 2080super. Samen met nog wat andere onderdelen kwam ik toen uit op een bedrag van 2800 eu. Is het het überhaupt waard om op dit moment zoveel geld uit te geven aan een pc?
mvg.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 325,05 | € 325,05 |
| 1 | Moederborden | MSI X470 Gaming PRO CARBON | € 203,05 | € 203,05 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 | € 400,05 | € 400,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C White - TG | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Monitoren | MSI Optix MAG271CQR Zwart | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 144,99 | € 144,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 106,27 | € 106,27 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master V Series V750 | € 123,50 | € 123,50 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 106,90 | € 106,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.888,71 | ||