GameCube NTSC/PAL verschil

Pagina: 1
Acties:

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
Ff een vraagje:

Als in November de Gamcube de NTSC GC wordt gereleased, kan ik deze dan aanschaffen EN daarop PAL games spelen???

Zoiets las ik namelijk laatst dat de "beveiliging" wordt weggelaten.

Dat wordt natuurlijk lachen, want dan heb ik dat ding over drie maanden al :)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ja zou ik ook wel willen weten. Waarom trouwens niet de Japanse versie (Nog 6 weekjes)? Is daarvan al duidelijk dat ie beveiligd is?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:28

WoutF

Hoofdredacteur
Op donderdag 02 augustus 2001 22:44 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ff een vraagje:

Als in November de Gamcube de NTSC GC wordt gereleased, kan ik deze dan aanschaffen EN daarop PAL games spelen???

Zoiets las ik namelijk laatst dat de "beveiliging" wordt weggelaten.

Dat wordt natuurlijk lachen, want dan heb ik dat ding over drie maanden al :)
hij wordt waarschijnlijk regiovrij ja, ik weet het alleen niet zeker

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ach, veel nieuwe TV's hebben geen moeite meer met NTSC. En in het begin zul je toch alleen NTSC spellen hebben (omdat de PAL versie er nog niet is) en tegen de tijd dat de PAL er is zullen de convertors/ombouw-services ook wel op de markt verschijnen.

• GZ
Weet iemand nog een site waar je hem goedkoop en betrouwbaar kan importeren? Alles behalve lik-sang, en hardwareimport.de.arg of zoiets.

Alvast bedankt.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:28

WoutF

Hoofdredacteur
Op zaterdag 15 december 2001 16:52 schreef GolbeZeromus het volgende:
Weet iemand nog een site waar je hem goedkoop en betrouwbaar kan importeren? Alles behalve lik-sang, en hardwareimport.de.arg of zoiets.

Alvast bedankt.
Ik weet niet waar je woont, maar hier in Haarlem bij DigiFan hebben ze hem gewoon te koop

• GZ
Zeker voor een meier of 15???Als ik zou importeren kost ie rond de 1000 piek, wat ik schappelijker zou vinden. Een collega van mij heeft nl. een creditcard en i mag van hem die gebruiken om zo'n ding te halen :). Maar ik wil wel natuurlijk een USA GC, en als het een JAP is moet ie gemod zijn.

Thanx.

Verwijderd

wordt hier ff n oud topic omhoog gehaald..
Pagina: 1