Wat heb ik nodig..

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• vdkraan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-01-2020
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Upgradeset?. Het belangrijkste is dat ik 3 schermen moet kunnen gebruiken. Het huidige systeem is niet snel maar op zich ben ik al geholpen wanneer ik met 3 schermen kan werken. Ik gebruik nu toch oude meuk en zodra de centen het toe laten komt er een goed systeem.

Wat is je budget?
Eigenlijk zo min mogelijk.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur, zolang de boel maar draait.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Vanuit CPU-Z: Moederbord: Gigabyte Technology EP45-DS4/Chipset
intel P45/P43/G45/G43 Rev. A3 Southbridge: Intel 82801JR (ICH10R) Rev. 00. LPCIO: ITE IT8720. Bios ASII Version F9. Graphic interface: PCI-Express. Link width x16 max supported: x16. Ram DDR2 4GB Dual 400MHz (slot 1 Kingston 2GB PC2-6400 slot 2: x Slot 3: Kingston 2GB PC2-6400. Slot 4: x. Videokaart: ATI Radeon HD4870 1Gb 256bits. Processor: Intel Core2Duo E8500@3.16GHz. Gebruik nu 2 goedkope iiyama schermen met VGA aansluiting met voor beide schermen een eigen DVI-I-VGA connector. Ik hoef er geen game's op te spelen of andere zware processor of videokaart belasters te gebruiken. Heb mn windows op een SSD geinstalleerd en er hangt nog een extra hd aan. Is de aanschaf van een extra scherm met een 1 of andere connector op te lossen, gaat daar m'n voorkeur naar uit. Geven jullie aan, joh je kan beter ff een upgradesetje aanschaffen.. Laat het me weten. Tuurlijk mag het iets sneller maar aan de andere kant loopt het stabiel en met het oog op de toekomst is iedere euro er eigenlijk 1 teveel.. Mss dat het bijplaatsen van extra ram al veel doet.. Alleen moet ik die 3 schermen kunnen draaien, dat heeft prio! _/-\o_ Ik heb, een jaar terug, geprobeerd een 3e scherm werkend te krijgen maar dat is niet gelukt :X .
THNX VOOR DE HULP!!

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@vdkraan
Een eigen voorstel heb je nodig. dat gebaseerd op je huidige en toekomstige gebruikt(op korte termijn)
verder zal een budget echt nodig zijn. wat voor jou weinig is kan voor een ander veel zijn. kijk oa hier eens rond reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2020

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• vdkraan
M'n toekomstige gebruik is een nieuw systeem... M'n budget is ...Hoe minder hoe beter. Kan ik dus klaar zijn met een een extra scherm en een simpele adapter, dan dat dus. Zo niet, een andere:
-(goedkope) videokaart?
-(goedkope) upgradeset? Zolang ik er maar 3 schermen op kan gebruiken... Thats all.
Kosten.. Zo min mogelijk.. Lijkt me lastig omschrijven...
Thnx iig voor je antwoord.
Daarnaast, ik heb er geen kaas van gegeten en het enige wat ik weet is dat ik meerdere goedwerkende harde schijven heb, een kast heb, schermen heb, de boel draait en ik alleen een extra scherm nodig heb. Ik heb dit huidige systeem ooit een keer 2e hands gekocht en het werkt nog steeds. Volgens mij is de boel nog aardig bij de tijd en kan er in m'n kast nog van alles bijgepropt worden. Anyway, dat wil ik allemaal niet. Die doorverwijzing naar een goedkoop ander systeem.. Ik heb daar niet zoveel aan en ik ga ook geen €500,- uitgeven wanneer de boel nog prima werkt. Ik heb alles.. Op een derde scherm na en de kennis hoe ik dit het beste werkend kan krijgen. Snelheid is niet het meest belangrijke, 3 schermen wel :)

[ Voor 48% gewijzigd door vdkraan op 19-01-2020 16:25 ]

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

De Nelis

en anders maar niet...

Maar wat doe je wel op de computer waar de drie schermen voor nodig zijn?

time is infinite, but each week is ten hours short..

• vdkraan
Het is puur om overzicht te houden. Gebruik bijvoorbeeld 2x hetzelfde programma en het is nodig om het ene programma overzichtelijk te hebben op het ene scherm, de andere op het andere scherm en m'n hoofdscherm kan ik dan gebruiken als "werkscherm".

• vdkraan
Misschien dat het voor jullie een domme vraag is maar kan je op een videokaart met 2x DVI-I aansluiting, 3x een VGA scherm werkend krijgen en werkend als in de zin van 1 bureaublad...
Dat is er eigenlijk nodig.
Wordt het beeld gedeeld wanneer ik een splitter gebruik? Dus van DVI-I naar 2x VGA.. Of kan dat niet?
Pagina: 1