Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Arctic Accelero Xtreme IV

Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Betere koeling op mijn aggenebes 1060 gigaby (tornado) windforce.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
intel i3 83500K, azza 240 titan kast met z370 pro gaming van TUF.
omgeving is woonkamer
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-08 10:34
Vanop de specs pagina:
Compatibility - Nvidia GeForce:
Titan RTX, RTX 2080 (Ti, Super), 2070 Super, Titan Xp, Titan X (Pascal), GTX 1660 (Ti, Super), 1080 (Ti), 1070 (Ti), 1060, Titan X, 980(Ti), 970, Titan (Black),[...]
https://www.arctic.ac/eu_en/ax4.html

Die koeler is dus compatibel met het reference design van de GTX1060. Of ze ook compatibel is met jouw specifieke 1060, dat gaat de fabrikant niet garanderen.

Bekijk de printplaat van jouw model, vergelijk met een foto van een reference model dat je online kan vinden (zoek bvb op "gtx 1060 founders edition pcb") en maak een inschatting.

Ik zou zeggen: hoogstwaarschijnlijk compatibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@dudey101 Deze is EOL, en 'speciaal' gemaakt voor AMD R9 280(X). neem aan dat je GTX1060 ook kleiner is.maar wel met meer GPU's compatible

[ Voor 7% gewijzigd door Hackus op 19-01-2020 15:42 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tweaker36 schreef op zondag 19 januari 2020 @ 15:37:
Vanop de specs pagina:

[...]

https://www.arctic.ac/eu_en/ax4.html

Die koeler is dus compatibel met het reference design van de GTX1060. Of ze ook compatibel is met jouw specifieke 1060, dat gaat de fabrikant niet garanderen.

Bekijk de printplaat van jouw model, vergelijk met een foto van een reference model dat je online kan vinden (zoek bvb op "gtx 1060 founders edition pcb") en maak een inschatting.

Ik zou zeggen: hoogstwaarschijnlijk compatibel.
oh ik dacht dat elke fabrikant NVIDIA kaarten opkoopt en de printplaat allemaal gelijk is en de aftermarket koeling per model anders is.
dus de gigabyte windforce zou in theorie volgens jou dan een andere printplaat dan MSI moeten hebben ?
als dit werkelijk het geval is, is een dergelijke aankoop een te hoog risico om met een geopende doos te stranden en dit niet meer terug te kunnen sturen