Op vrijdag 03 augustus 2001 01:22 schreef Toewan het volgende:
Waarom maakt dit Gameparty.net nou zwart, er zal harder om gelachen worden (en door sommigen met een open mond van verbazing) dan dat er geshockeerd gereageerd zal worden. Dat er geen links gepost mogen worden hier, a la, dat kan. Maar om dan meteen te gaan suggereren dat de naam van Gameparty.net eraan gaat, vind ik wel een beetje ver gaan. Of zouden alle lan bezoekertjes bang zijn voor IRL bloot en bij volgende lans weg blijven (omdat er volgende keer misschien nog wel zoiets zou kunnen gebeuren ??)
En als het zo slecht zou zijn voor hun naam, waarom staat er dan een link in een reactie op een nieuwsbericht (die er al sinds gisterenavond stond ??). Hier zou het al LANG verwijderd zijn.

Ehhh stel ik ben een ouder die zoonlief van een jaar of 15 daar gebracht heeft, en ik krijg dit onder ogen.... Ik -als niet opvoeder- zou mijn kroost daar gelijk weghalen. Campzone is een lanparty, geen Liveshow.
Ze staan ook al op gamers.nl dus ik denk dat je hier niet veel mee opschiet.
ookal staan ze op de voorpagina van de Telegraaf (wie weet 't is komkommertijd), dan nog. Het is p0rn. Een mevrouw die oraal wordt bevredigd door een meneer, twee mevrowuen opelkaar etc. etc. Niet zo kinderachtig doen. Als ik Six-Flags was, dan zou ik iedereen er per direct aftrappen, omdat dit geen reclame is die je als familiepark wil hebben.