Toon posts:

Continue problemen met accounts Office365

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al tijden problemen met Office 365. Ik heb volgens mij ook alles al geprobeerd om het op te lossen, uren zitten Googelen, dingen proberen. Jammer genoeg zonder resultaat.

Ik heb jaren geleden een Onedrive account aangemaakt met (zo noem ik het nu maar even) twee@emailadres.nl Dat ging altijd goed maar mijn opslag raakte vol. Ik wilde voor mijn bedrijf ook bij mijn gegevens kunnen.

Ik heb daarom een zakelijk abonnement afgesloten met hetzelfde emailadres twee@emailadres.nl. Dit emailadres is ook aangemerkt als een school-werk account. Hieraan zit een zakelijk Onedrive account. Op mijn Surface heb ik de bestanden zowel lokaal en die worden gesynchroniseerd. Aan dit emailadres hangt een alias: drie@emailadres.nl
Verder heb ik nog 2 emailadressen aangemaakt (en dus 2 gebruikers) voor e-mail.

Ik krijg nu steeds de foutmelding dat er al een ander account is aangemeld en dat ik geen rechten heb om bestanden te kunnen uploaden naar mijn zakelijke Onedrive. Blijkbaar geheel willekeurig krijgen de overige e-mailadressen (en dus gebruikers) de machtiging om in te loggen op een app (word, excel etc) Met als gevolg dat er bij het openen van word e.d. opeens een heel andere gebruiker actief is op mijn Surface.

Uitloggen, opnieuw instellen, gebruikers verwijderen, opnieuw aanmelden het helpt allemaal voor even. Wanneer ik de laptop uitzet en weer aan moet ik me weer aanmelden en begint het gezeur weer. Ik ben er inmiddels echt moedeloos van en weet echt niet meer wat ik moet doen. Telkens de foutmelding dat er al een ander account is aangemeld terwijl ik dat dus niet zelf actief heb gedaan.

Ik heb al gekeken of ik het werk account (waar ik ook echt mee wil werken) voorrang kan geven bij aanmelden. Maar dat lukt me nergens.

Heeft iemand nog tips? Zie ik dingen over het hoofd?