Hoi,
Ik heb sinds enige tijd het probleem dat ik de toetscombinatie Ctrl+Z niet meer kan gebruiken.
Ik heb inmiddels alles geprobeerd, andere toetsenborden en meer maar ik kom er maar niet uit.
Hardware matig ligt het probleem niet maar ik denk dat het binnen het hele windows systeem zelf is, hoe kan ik dat weer aan de praat krijgen?
Andere toetscombinaties zoals: Ctrl+X Ctrl+V Ctrl+T etc werken wel. Alleen Ctrl+Z niet.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Windows 10 64bit
Razer Cynosa chroma (toetsenbord)
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Geprobeerd toetsenbord drivers opnieuw te installeren
- Andere toetsenbord instellingen
- Razer cynapse opnieuw installeren
- Andere toetsenbord geprobeerd
- Gezocht naar oplossingen. (was ging alleen om office maar mijn probleem is door heel windows heen)
- Keyboard hotkeys in software gecheckt.
- Veilige modus (Toetscombinatie werkt wel)
...
Ik heb sinds enige tijd het probleem dat ik de toetscombinatie Ctrl+Z niet meer kan gebruiken.
Ik heb inmiddels alles geprobeerd, andere toetsenborden en meer maar ik kom er maar niet uit.
Hardware matig ligt het probleem niet maar ik denk dat het binnen het hele windows systeem zelf is, hoe kan ik dat weer aan de praat krijgen?
Andere toetscombinaties zoals: Ctrl+X Ctrl+V Ctrl+T etc werken wel. Alleen Ctrl+Z niet.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Windows 10 64bit
Razer Cynosa chroma (toetsenbord)
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Geprobeerd toetsenbord drivers opnieuw te installeren
- Andere toetsenbord instellingen
- Razer cynapse opnieuw installeren
- Andere toetsenbord geprobeerd
- Gezocht naar oplossingen. (was ging alleen om office maar mijn probleem is door heel windows heen)
- Keyboard hotkeys in software gecheckt.
- Veilige modus (Toetscombinatie werkt wel)
...
[ Voor 24% gewijzigd door soldier24 op 19-01-2020 01:09 ]