Casebadges

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:21
Ik heb hier regelmatig gelezen dat er mensen zijn die op zoek zijn naar "harde" AMD casebadges. Ik kwam net op de site van iComputers en daar waren deze te koop.Ze zijn wel erg duur :(

Hier is de link:

http://www.icomputers.nu/browse.asp?cat=30&path=30

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 16:22

SmidsY

hallo!?.............

had ze laatst gezien op z'n standaard compu beurs. Beetje beter zoeken mischien (ze waren daar 3,5 p/s)

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Wel duur voor zo'n casebadge, FL 12,50

Kun je beter zo'n leuke casebadge van T.net en DPC nemen.... (vandaag besteld :) )

er zijn alleen nog DPC-casebadges...dus wees snel BESTELLEN

-

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 21:40
Amd Athlon -> FAST AS FUCK!
Jezus man waar slaat dat nou op? Die ga ik dus echt niet op mijn kast plakken, en al helemaal niet voor 12.50!

• Mooch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Mooch

Nissan 350Z

Ze zijn helemaal duur als je begrijpt dat ze die casebadges gratis van AMD krijgen.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op donderdag 02 augustus 2001 22:24 schreef Mooch het volgende:
Ze zijn helemaal duur als je begrijpt dat ze die casebadges gratis van AMD krijgen.
Volgens mij komen deze helemaal niet van een leverancier of fabrikant af, maar hebben ze deze gewoon laten maken net als de crew dat hiero heeft laten doen voor t.net badges. Ik ga AMD wel eens een vriendelijk verzoek sturen of zij hier meer vanaf weten, want dan is het nog copyright schending ook.

20*350ZO45°

Verwijderd

Da's wel een plan, 12,50 vind ik echt een asociale prijs en AMD is er vast niet blij mee dat er fast as fuck staat.

Zulke lui mogen ze meteen de licentie van AMD intrekken IMO. 5 gulden is nog wel te doen, maar dit is echt belachelijk.

Als je ziet hoe goedkoop de DPC en T.net casebadges gemaakt worden, van die AMD dingen worden er waarschijnlijk veel meer gemaakt.
Pagina: 1