Smart speaker voor badkamer spotify music

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:28
Ik heb al tijden een Amazon Echo die ik gebruik voor spotify. Maar helaas werkt spotify super brak en kan ik moet ik hem heel vaak resetten. Irritant.

Daarom op zoek naar een alternatief. Al mijn apparaten zijn Apple maar Apple home is veel te duur en ik hoef alleen spotify aan te zetten dus die valt af.

Nu zit ik te kijken naar google Home maar de boxen van google zijn niet goed behalve de dure max (wat ik las).

LG zou echter een leuk alternatief gemaakt hebben die google home ondersteunt en dus ook spotify (klopt deze aanname)?

Ik zit de denken aan deze LG WK7 XBOOM A1 of LG Thing https://www.coolblue.nl/product/822623/lg-wk7-thinq.html

Een accu is ook wel handig, hij komt in de badkamer te staan maar mss ook wel leuk om af en toe mee te nemen op vakantie ofzo. Budget mag max 150 euro zijn

Wat adviseren jullie?

[ Voor 10% gewijzigd door TweakerVincent op 18-01-2020 20:21 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kijk eerst je wifi eens na voor je iets koopt. Die resets moet je niet voor niks doen. Als daar een issue zit heb je ook niks aan een nieuw apparaat. Een Echo staat niet bekend als instabiel dus ik zou een oorzaak elders zeker uit willen sluiten.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
The Eagle schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 20:40:
Kijk eerst je wifi eens na voor je iets koopt. Die resets moet je niet voor niks doen. Als daar een issue zit heb je ook niks aan een nieuw apparaat. Een Echo staat niet bekend als instabiel dus ik zou een oorzaak elders zeker uit willen sluiten.
Helaas is dit een bekende bug van Amazon Echo in combi met Echo. Zijn miljoenen posts over gemaakt op internet.

Hier bv: https://www.reddit.com/r/...otify_after_2_or_3_songs/

[ Voor 10% gewijzigd door TweakerVincent op 18-01-2020 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 20:32
Ik heb een JBL Link 10 voor in de badkamer. Ideaal vanwege de waterdichtheid, en het feit dat hij Google Assistant ondersteuning heeft. Zeker in de badkamer vind ik het praktisch om gewoon tegen het ding te kunnen roepen een volgend nunmer te willen of te willen weten hoe laat het is oid, zonder mijn telefoon te hoeven pakken. Er is ook een variant een maatje groter, zou daar eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als ik het zo lees dan zou ik gewoon boor een BT speaker gaan. Speel je spotify vanaf je telefoon, werkt prima en keuze zat. Scheelt ook behoorlijk in prijs. Ik heb zelf een simple JBL Flip 4 en dat is voor buiten ruim voldoende, laat staan in een kleine badkamer.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
The Eagle schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 21:20:
Als ik het zo lees dan zou ik gewoon boor een BT speaker gaan. Speel je spotify vanaf je telefoon, werkt prima en keuze zat. Scheelt ook behoorlijk in prijs. Ik heb zelf een simple JBL Flip 4 en dat is voor buiten ruim voldoende, laat staan in een kleine badkamer.
Ik wil juist niet streamen vanaf phone, dat is waardeloos imo. Ik wil gewoon onder de douch spotify goed kunnen bedienen door stem. Zeker als ik snel de badkamer in ga wil ik niet moeilijk eerst mijn telefoon pakken.Mag best iets kosten das geen probleem.
Wekko306 schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 21:02:
Ik heb een JBL Link 10 voor in de badkamer. Ideaal vanwege de waterdichtheid, en het feit dat hij Google Assistant ondersteuning heeft. Zeker in de badkamer vind ik het praktisch om gewoon tegen het ding te kunnen roepen een volgend nunmer te willen of te willen weten hoe laat het is oid, zonder mijn telefoon te hoeven pakken. Er is ook een variant een maatje groter, zou daar eens naar kijken.
Precies zoiets zoek ik. Waterdichtheid zag ik ook idd, das natuurlijik ideaal. Wil lekker geluid hebben. Sinds ik google premium heb kan ik ook google music gebruiken. Maar voornamelijk spotify. Dat werkt toch perfect met voice en google? Mag Engels, geen probleem. Kan je dan ook makkelijk van playlist wisselen?

Ik neem aan dat spotify wel goed geconnect wordt met google assistant? Dus dat ik gewoon zonder reboot om de zoveel tijd continu spotify kan gebruiken? (zolang er internet is)? De 20 lijkt me een mooie optie.

Ik zie dat er ook een nieuwe versie is: pricewatch: JBL Link Portable net een paar weken oud. DIe heeft ook airplay2, dat is wel nice.

[ Voor 11% gewijzigd door TweakerVincent op 18-01-2020 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje maar CEA want met computerhardware heeft dit weinig te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
br00ky schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 23:42:
Schopje maar CEA want met computerhardware heeft dit weinig te maken.
Thanks! Excuus kende geen ander aankoopadvies topic dan degene waarin ik postte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Update ik heb de Jbl portable gekocht. net uit en prima bedrag. 149 euro,. dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 20:32
TweakerVincent schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 21:30:
[...]

Ik wil juist niet streamen vanaf phone, dat is waardeloos imo. Ik wil gewoon onder de douch spotify goed kunnen bedienen door stem. Zeker als ik snel de badkamer in ga wil ik niet moeilijk eerst mijn telefoon pakken.Mag best iets kosten das geen probleem.

[...]

Precies zoiets zoek ik. Waterdichtheid zag ik ook idd, das natuurlijik ideaal. Wil lekker geluid hebben. Sinds ik google premium heb kan ik ook google music gebruiken. Maar voornamelijk spotify. Dat werkt toch perfect met voice en google? Mag Engels, geen probleem. Kan je dan ook makkelijk van playlist wisselen?

Ik neem aan dat spotify wel goed geconnect wordt met google assistant? Dus dat ik gewoon zonder reboot om de zoveel tijd continu spotify kan gebruiken? (zolang er internet is)? De 20 lijkt me een mooie optie.

Ik zie dat er ook een nieuwe versie is: pricewatch: JBL Link Portable net een paar weken oud. DIe heeft ook airplay2, dat is wel nice.
Lijkt me een prima keuze die Portable d:)b
Om nog even terug te komen op je vragen: Google Assistant werkt prima op mijn Link. Zo lang je weet hoe je playlists heten gaat het bij mij altijd goed om met een simpele stemopdracht te beginnen met spelen, een nummer te skippen, volume aan te passen, etc. Wat mij betreft dus inderdaad de ideale oplossing voor in de badkamer.
Pagina: 1