BBC iPlayer met Tunnelbear

Pagina: 1
Acties:
  • 536 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik probeer vanuit NL een connectie met BBC iPlayer onder Windows 10 op te zetten met de free versie van VPN Tunnelbear. Hij maakt verbinding met de VPN UK server, maar als ik de iPlayer opstart en een programma wil downloaden zegt ie nog steeds dat in niet in de UK zit. Weet iemand een oplossing?

[ Voor 5% gewijzigd door RAAF12 op 18-01-2020 19:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:08
RAAF12 schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 19:12:
Ik probeer vanuit NL een connectie met BBC iPlayer onder Windows 10 op te zetten met de free versie van VPN Tunnelbear. Hij maakt verbinding met de VPN UK server, maar als ik de iPlayer opstart en een programma wil downloaden zegt ie nog steeds dat in niet in de UK zit. Weet iemand een oplossing?
Grote kans dat het ip van je VPN-provider op de zwarte lijst staan van de BBC.
Check je ip adres ook eens, om zeker te weten dat je goed bent verbonden met tunnelbear.
Kan je doen bij bv. https://www.whatsmyip.org/

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
Ja dat is ok ik zit nu via VPN op msca.ad.nick.local dat is London, UK. Ook heb ik me bij de BBC geregistreerd met een local ZIP code. Is verplicht....
Het vreemde is dat ik wel berichten van mensen lees die het vanuit NL wel lukt om programma's van BBC4 te zien/downloaden via BBC iPlayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 21:20

zTz

Kan je niet zo’n Chrome extensie gebruiken hiervoor? Is makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
zTz schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 20:03:
Kan je niet zo’n Chrome extensie gebruiken hiervoor? Is makkelijker
Zolang je dan maar niet hola gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
Kan je iets aanbevelen dat werkt? Of kan ik ergens nagaan dat de BBC UK VPN servers blacklisted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
RAAF12 schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 20:31:
Kan je iets aanbevelen dat werkt? Of kan ik ergens nagaan dat de BBC UK VPN servers blacklisted?
Met Surfshark werkte het iplayer mij wel onder windows 10. Niet op android tv, terwijl ze wel aangeven dat te kunnen. Ook surfshark is meen ik niet geheel veilig (ze hebben weleens data gedeeld met FBI meen ik), maar als je alleen iplayer bekijkt dan is er niks aan de hand.

Bij iedere gratis vpn(achtige) dienst moet je je afvragen, of JIJ de betaling bent. Zeker hola is daarom echt supergevaarlijk want die gebruikt jouw bandbreedte open en bloot voor niet-legale zaken.

Daarom beter naar een betaalde dienst kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:48
Helaas is BBC (en veel andere omroepen) nogal strict met het toestaan van gebruikers in andere landen...

Ook al kun je, soms, technisch creatief doen, het is niet de bedoeling (Iets met rechtengeneuzel enz meestal)

Het omzeilen van beveiligingen (Wat dit dus is) is niet de bedoeling hier op GoT
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.