Monitor gezocht - vooral zakelijk 24 inch; 150 euro budget.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dennis!90
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-01 21:31
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een monitor?
De vorige - oude - monitor is kapot gegaan (. Ik ben nu opzoek naar een nieuwe monitor. Wordt vooral zakelijk gebruikt, dus mailverkeer, excel etc. Zou leuk zijn als spelletjes (bijv. RDR2) er een beetje fatsoenlijk op uitzien. Hoef geen hoge response snelheid te hebben wat mij betreft.

Moet een 24 inch monitor worden, dus ik dacht aan een 1920x1080 monitor.

Kom nu af van de Mirai DML 419W210 (pricewatch: Mirai DML-419W210 Zwart)
, dus alles zal qua scherpte wel een vooruitgang zijn ook :D

Wat is je budget?
150 euro max, aangezien het vooral zakelijk gebruik is vind ik het onzin om er teveel aan uit te geven

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet echt als het maar fatsoenlijke kwaliteit is.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Systeem is simpel gezegd:
- GPU: GTX 970
- I5-6600K + extra koeler
- 16 GB DDR3
- 2x HDD (1 TB en 500 GB)
- 1x SSD (256 GB)
- PSU: XFX Pro 550 W

Iemand nog tips of zit ik eigenlijk met iets als Philips V-line 243V7QDAB gewoon goed? Ik heb er niet zoveel verstand van namelijk :+

Alle reacties

• jaybrown
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
wij met de zaak bieden altijd de Dell P2419h monitors aan. Juist onder het budget zie ik. pricewatch: Dell P2419H (met standaard) Zwart

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tegenwoordig heb je voor dat bedrag al een IPSpaneel te pakken op dat formaat en met die lage resolutie. Dus ik zou zelf daar naar kijken. Ik zou zelf geen Philips nemen, er zijn tot 150 euro genoeg Amerken te vinden die monitoren maken. Zet die eens op een rijtje en kijk welke je aanspreekt.

• Dennis!90
Wat is een A-merk bij monitors? Philips is normaal bij TV's toch ook prima, vandaar dat ik daarbij uit kwam zo snel :)

• Dennis!90
Is iets van de volgende wat:
- Samsung S24F350FHU
- Iiyama ProLite XU2493HS-B1
- ASUS VP249HE
- BenQ GW2480E

Of is er in ieder geval eentje dat niks is :D