hey daar tweakers!
Een tijdje geleden hebben jullie mij kunnen helpen met een build te configureren maar deze is voor mijn jongere broer. Hij is 17 en is van plan over te stappen van console. Hij wil er natuurlijk voornamelijk mee gamen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk zo goed mogelijk kunnen gamen voor de prijs, hij speelt voornamelijk overwatch en veel multiplayer games die hem op een pc veel beter zullen uitkomen (denk ik dan)
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 Euro, er mag wel zo'n 50 euro onder/boven zitten maar meer dan dat zou hij niet willen spenderen.
Ik heb al een keyboard+muis, hij zoekt nu namelijk wel nog een monitor (maar voorlopig kan hij dit aan zijn tv aansluiten) maar als je goedkope tips hebt laat maar weten!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goed uitgewerkte pc, gamen is zowat alles wat het moet kunnen doen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik dacht voor AMD te gaan voor deze build omdat het meer price to performance is zeggen ze vaak, maar je kan me andere tips geven natuurlijk (ik zoek gewoon een best bang for your buck type of deal snap je)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
HIj moet niet echt van die kleuren en lichtjes hebben, dat moet niet aanwezig zijn
Ga je overklokken?
Aangezien hij hier nog geen ervaringen mee heeft denk ik niet dat hij dat van plan zal zijn
Wat verwacht je van ons?
Of je de kosten misschien wat kan terugbrengen en bekijken of het een mooi setje is, ook enkele tips naar goedkopere monitors mag ook
Ook een algemene check up of ik niets beters kan kopen in de plaats van de aangegeven onderdelen.
Voorlopig :
Alvast bedankt
Een tijdje geleden hebben jullie mij kunnen helpen met een build te configureren maar deze is voor mijn jongere broer. Hij is 17 en is van plan over te stappen van console. Hij wil er natuurlijk voornamelijk mee gamen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk zo goed mogelijk kunnen gamen voor de prijs, hij speelt voornamelijk overwatch en veel multiplayer games die hem op een pc veel beter zullen uitkomen (denk ik dan)
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 Euro, er mag wel zo'n 50 euro onder/boven zitten maar meer dan dat zou hij niet willen spenderen.
Ik heb al een keyboard+muis, hij zoekt nu namelijk wel nog een monitor (maar voorlopig kan hij dit aan zijn tv aansluiten) maar als je goedkope tips hebt laat maar weten!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goed uitgewerkte pc, gamen is zowat alles wat het moet kunnen doen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik dacht voor AMD te gaan voor deze build omdat het meer price to performance is zeggen ze vaak, maar je kan me andere tips geven natuurlijk (ik zoek gewoon een best bang for your buck type of deal snap je)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
HIj moet niet echt van die kleuren en lichtjes hebben, dat moet niet aanwezig zijn
Ga je overklokken?
Aangezien hij hier nog geen ervaringen mee heeft denk ik niet dat hij dat van plan zal zijn
Wat verwacht je van ons?
Of je de kosten misschien wat kan terugbrengen en bekijken of het een mooi setje is, ook enkele tips naar goedkopere monitors mag ook
Voorlopig :
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 135,- | € 135,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M PRO-VDH Max | € 74,05 | € 74,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 590 GAMING 8G (rev. 2.0) | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Behuizingen | BitFenix Neos Wit/Wit | € 39,55 | € 39,55 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston 8GB DDR4 2666MHz | € 34,65 | € 34,65 |
| 1 | Voedingen | Rasurbo BAP650 | € 32,50 | € 32,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 510,75 | ||
Alvast bedankt