Spelfouten voorbehouden.
hij zegt dat hij geen conflict heeft maar elke keer als ik quake of 3dmark heb gebruikt (andere resolutie) dan is mn beeld groen of is mn explorer zwart en als ik dan met mn muis eroverheenga dan word het weer redelijk normaal.
ik heb daar een colega over geproken en die zegt dat ik even mn geheugen adres moet weizigen.
maar ik heb een a7v mobo die op plug and play staat en ik weet niet hoe ik hem daar vanaf moet halen.
ik heb daar een colega over geproken en die zegt dat ik even mn geheugen adres moet weizigen.
maar ik heb een a7v mobo die op plug and play staat en ik weet niet hoe ik hem daar vanaf moet halen.
Spelfouten voorbehouden.
Nou, geheugenconflicten komen bij de nieuwe kaarten niet meer voor hoor, dus misschien een driverprobleem?
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand de geheugenadressen van het videogeheugen moest veranderen. Lijkt mij ook wel heel erg sterk aangezien het videogeheugen fysiek gescheiden is van je systeemgeheugen en gewoon gemapt word op adressen die nog vrij zijn.
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand de geheugenadressen van het videogeheugen moest veranderen. Lijkt mij ook wel heel erg sterk aangezien het videogeheugen fysiek gescheiden is van je systeemgeheugen en gewoon gemapt word op adressen die nog vrij zijn.
het is wijzigen niet weizigen (offtopic)
ik heb de laatste drivers geinstaleerd dus dat is het ook niet
Spelfouten voorbehouden.
misschien een BIOS instelling (AGP Aperture, AGP Drive Strenght, AGP Fast Write etc.etc.) veranderen?
Een andere driver proberen?
DirectX opnieuw installeren?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
"geheugen adressen" dat heb ik niet meer gehoord sinds het dos-tijdpark
dat is inderdaad een optie ik ga er vanavond meteen naar kijkenOp vrijdag 03 augustus 2001 09:28 schreef limoentje het volgende:
misschien een BIOS instelling (AGP Aperture, AGP Drive Strenght, AGP Fast Write etc.etc.) veranderen?
Spelfouten voorbehouden.
maar stel nou dat ik ze wil wijzigen hoe doe ik dat dan?
Spelfouten voorbehouden.
Pagina: 1